Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Risen

Low skriver:

Vi skal næsten høre Julia om hun skal der ind om søndagen. Så kunne vi alle følges der ind evt

Ja det kunne være hyggeligt.. Dog har kæresten sagt han gerne vil med hvis vi ikke er for kvæstet , så står stadig lidt i tvivl.. Men skriver  ihvert fald til dig søndag morgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

ekzunz

Imorgen kl. 10 står jeg klar ved Wheat Lagersalg i Frihavnen. Bagefter skal jeg hjem og se om jeg kan finde ud af at sy den buksedragt til Klara som jeg har købt stof til...

Søndag skal min store store dreng på 5 til sit allerførste fodbold stævne. De skal spille 4 kampe af 2x7 min og jeg har allerede planlagt hvad jeg skal bage af kager, huske kaffen osv. - det bliver en hel familieudflugt....håber vejret holder.... Jeg bliver vist en af de der mødre jeg tidligere har korset mig over....

Anmeld

23. april 2010

Low

Risen skriver:

Ja det kunne være hyggeligt.. Dog har kæresten sagt han gerne vil med hvis vi ikke er for kvæstet , så står stadig lidt i tvivl.. Men skriver  ihvert fald til dig søndag morgen..

Jepper, det gør du bare .

Anmeld

23. april 2010

Miamaja

super traad! Jeg glaeder mig riiiigtig til weekenden for saa kan hele familien endelig hygge sammen. det er der ikke saa meget tid til i hverdagen.

vi tager et smut til auburn.. en skooon naerliggende by hvor vi bor med super natur og steder man kan gaa i parken og lufte familien og hundene. saa det skal vi lordag og saa tager vi dem her med.

samtidig er koreturen derhen saa smuk og der er en masse af de laekreste hobbylandejendomme, hvor alle byens heldige og rige bor, som jeg nyder at kikke paa.

AuburnSRA 001.jpg (no description)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2010

Miss Tina

Alt aflyst her!!

Trolden startede dagen med at begynde at kaste op og har gjort det siden, så vi bliver under dynen med lidt tegnefilm.

Skal dog bare lige ha fundet en barnepige til en lille time, skal ha handlet godt ind. Det plejer ellers at være fredagens opgave.

Anmeld

23. april 2010

Mka

Arbejde og så skal man da se boksning

Anmeld

23. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Her skal vi til Fast and Furious car show i fredericia hallerne - første gang i deres historie at vi ikke med og udstille bil for motorbabes.dk... (nej vi er ikke let pålædte og ligger på biler) Vi vil blot vise at piger også kan - uanset alder, størrelse og bil.

Tror vi tager hans soft shell jakke med og for trykt hans navn på ryggen. Sikkert også andre bluser vi får lavet lidt sjovt på...

Søndag kommer mormor og papmorfar på besøg, første gang han skal se Frederic...

Anmeld

23. april 2010

Miamaja

Znuzke skriver:

Imorgen kl. 10 står jeg klar ved Wheat Lagersalg i Frihavnen. Bagefter skal jeg hjem og se om jeg kan finde ud af at sy den buksedragt til Klara som jeg har købt stof til...

Søndag skal min store store dreng på 5 til sit allerførste fodbold stævne. De skal spille 4 kampe af 2x7 min og jeg har allerede planlagt hvad jeg skal bage af kager, huske kaffen osv. - det bliver en hel familieudflugt....håber vejret holder.... Jeg bliver vist en af de der mødre jeg tidligere har korset mig over....

hihi..  det kan jeg godt saette mig ind i. god fornojelse

Anmeld

23. april 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Imorgen kl. 10 tager vi på cafe med nogle venner.

Over middag kører jeg Liva hjem til mine forældre og så skal jeg selv videre til jubilæum på min gamle efterskole... glæder mig helt vildt

uhh naar nu du naevner cafe, saa savner jeg lige pludselig kbh helt vildt. jeg eeeelsker de skonne cafeer i danmark

Anmeld

23. april 2010

line melias mor

MoarJ skriver:

Imorgen skal vi slappe af... Rydde lidt op... Handle lidt.. Se masser af gyser film....

Glæder mig enormt meget til at se Paranormal Activity...

Har hørt mange sige, den er dårlig osv osv... Heldigvis har man hver sin smag om det...

På søndag skal vi på J-ringen og lugte til brændt gummi, mens vi sender bilisterne på deres parkeringsplads...

Hvad skal du lave?

super fed film puha fik kuldegysninger da jeg så den film

min kæreste og jeg skal også på j ringen. inden da skal vi til hansens festival i odense med frede fup han kats og en masse andre.

rigtig god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.