Rosa skriver:
HA!!!! "HA!!!" siger jeg bare!!! Har netop talt med mit lønkontor her til formiddag (dog ikke min sædvanlige løndame som var til møde), og det er tydeligvis en fejl at der står jeg er ansat som vikar/løsarbejder i den blanket de har sendt til kommunen
IN YOUR FACE - talentløse gøgler af en kommunedame der ikke har styr på en hat!!!!
(Som i kan høre er jeg godt i gang med at sælge skindet før bjørnen er skudt)
MEN - det betyder jo så (med mindre de IGEN ændrer deres udtalelser) at jeg får de penge jeg ærligt og redeligt er berettiget til 

Fik hende endda til at bekræfte det 3 gange i telefonen at der var tale om en fejl! Så nu skal de bare sende papirerne med snail-mail til min sagsbehandlerdame på kommunen og så kan jeg gå på barsel uden mavekneb og stress - HURRAAAAA!!!!
Money money money!!! 
Jeg trækker mit "HA!!!" tilbage - begge to faktisk... 
Endnu en gang er jeg blevet taget i rumpen - nu viser det sig at for at de kan ændre min status fra vikar/løsarbejder på dp400A blanketten skal min afdelingsleder (som jeg aldrig har vekslet et ord med før i dag) underskrive en ny ansættelseskontrakt med tilbagevirkende kraft som fastansætter mig - dvs. et meget omstændigt stykke arbejde hvor bl.a. mine feriepenge kommer på tværs, og muligvis er det slet ikke lovligt fordi alle fastansættelsesstillinger skal slås op inden de kan besættes 
Så igen-igen for 117 gang - op med humøret oooooog ned igen... 
Hun vil dog ringe til lønkontoret og personalechefen og undersøge hvilke muligheder hun har for at hjælpe mig, men jeg tror simpelthen ikke på den længere... FANDENS OGSÅ
Lortesystem - lorte bureaukratiske møgsystem!!!!!
Anmeld