Krigen mod bureaukratiet fortsætter - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

lululupo

Nej nej nej nu må de da stoppe, var jeg dig, puhhhhh aner ikk hvordan mit humør havde været.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Nu er jeg fordomsfuld, men gud det er typisk det offentlige!!!!!!!!

Tag derop imorgen, og lav en kæmpe scene og gå ikke før de har løsningen, selvom du overhoved ikke burde bekymre dig om sådanne ting pt, uhhh er så sur på dine vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tusind tak piger - havde lige brug for at få bekræftet at jeg ikke er graviditetshysterisk fordi jeg stresser over det ehr... Jeg synes virkelig det her tærer på kræfterne, især når det så sker lige op til en weekend så jeg åbner brevet 20min efter telefontiderne er ovre... Så kan man gå og vente en hel weekend på at få svar på om man har 3-4000 mere om måneden eller ej i hele det år man er på barsel

Det værste er at hun da jeg kom igennem på deres vagttelefon ikke aner noget som helst - først spørger hun om hvilken regel jeg søger under og jeg må så fortælle hende om de 120 timer over 13 uger - derefter er hun stille lidt og spørger så "jamen... hvad laver du egentligt?" - hun havde ikke engang styr på at jeg er studerende og at den regel gælder for os Jeg har printet alt ud fra borger.dk, medicinernes præcedens-sag om vikarvagter og studenterrådets pjece samt vandrejournal osv osv. - det kan ikke passe at fordi jeg ikke er fastansat så er det ligegyldigt om jeg har knoklet r**** ud af bukserne for at skrabe de 120 timer sammen

Anmeld

26. april 2010

Moderator

HA!!!! "HA!!!" siger jeg bare!!! Har netop talt med mit lønkontor her til formiddag (dog ikke min sædvanlige løndame som var til møde), og det er tydeligvis en fejl at der står jeg er ansat som vikar/løsarbejder i den blanket de har sendt til kommunen   IN YOUR FACE - talentløse gøgler af en kommunedame der ikke har styr på en hat!!!!

(Som i kan høre er jeg godt i gang med at sælge skindet før bjørnen er skudt)

MEN - det betyder jo så (med mindre de IGEN ændrer deres udtalelser) at jeg får de penge jeg ærligt og redeligt er berettiget til

Fik hende endda til at bekræfte det 3 gange i telefonen at der var tale om en fejl! Så nu skal de bare sende papirerne med snail-mail til min sagsbehandlerdame på kommunen og så kan jeg gå på barsel uden mavekneb og stress - HURRAAAAA!!!!

Money money money!!!

Anmeld

26. april 2010

Moderator

dobbelt indlæg

Anmeld

26. april 2010

Skouboe

Rosa skriver:

HAHAHA JO!!! Det synes jeg også selv - det er simpelthen ikke fair at jeg skal gå og rode med det her dagen før min terminsdato - tænk hvis jeg havde født - så havde jeg da SLET ikke tid til at ligge og rode med det her

Det gør mig faktisk rigtig vred at de forventer at jeg f.eks. kan diske op med al dokumentation OG nå at kontakte dem i deres latterligt korte telefontid indenfor 2 hverdage som det jo var sidst... Jeg fik kvitteringen fra min lønafdeling om at al materiale var afsendt dagen efter påske. Så får jeg et brev d. 13.april hvori afsendelsesdatoen står som 8.april og jeg har 5 hverdage til at reagere og nu fik jeg et brev i går hvori de beder mig kontakte dem hurtigst muligt - senest d.29. - tænk hvis jeg lå i fødsel og f.eks. skulle være på hospitalet en uges tid - så var løbet kørt eller hvad???

Men tak fordi I holder øje - der er murren og avs i mit underliv, men det er nok fordi jeg sov dårligt i nat og har svømmet og rendt byen rundt og dyrket sex i dag

Du vil blive forbavset over hvad man kan rode med midt under en fødsel...

Jeg underskrev salgspapirer på vores lejlighed 4 timer efter min datter var kommet ud ved AKS efter en dejlig let igangsættelse på 4 døgn...

Jeg tror jeg havde overdraget hele mit kongerige til min mand på det tidspunkt. hvis han var kommet og havde bedt mig underskrive overdragelsespapirer... jeg anede ikke hvad jeg foretog mig...

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

HA!!!! "HA!!!" siger jeg bare!!! Har netop talt med mit lønkontor her til formiddag (dog ikke min sædvanlige løndame som var til møde), og det er tydeligvis en fejl at der står jeg er ansat som vikar/løsarbejder i den blanket de har sendt til kommunen   IN YOUR FACE - talentløse gøgler af en kommunedame der ikke har styr på en hat!!!!

(Som i kan høre er jeg godt i gang med at sælge skindet før bjørnen er skudt)

MEN - det betyder jo så (med mindre de IGEN ændrer deres udtalelser) at jeg får de penge jeg ærligt og redeligt er berettiget til

Fik hende endda til at bekræfte det 3 gange i telefonen at der var tale om en fejl! Så nu skal de bare sende papirerne med snail-mail til min sagsbehandlerdame på kommunen og så kan jeg gå på barsel uden mavekneb og stress - HURRAAAAA!!!!

Money money money!!!

Jeg trækker mit "HA!!!" tilbage - begge to faktisk...

Endnu en gang er jeg blevet taget i rumpen - nu viser det sig at for at de kan ændre min status fra vikar/løsarbejder på dp400A blanketten skal min afdelingsleder (som jeg aldrig har vekslet et ord med før i dag) underskrive en ny ansættelseskontrakt med tilbagevirkende kraft som fastansætter mig - dvs. et meget omstændigt stykke arbejde hvor bl.a. mine feriepenge kommer på tværs, og muligvis er det slet ikke lovligt fordi alle fastansættelsesstillinger skal slås op inden de kan besættes

Så igen-igen for 117 gang - op med humøret oooooog ned igen...

Hun vil dog ringe til lønkontoret og personalechefen og undersøge hvilke muligheder hun har for at hjælpe mig, men jeg tror simpelthen ikke på den længere... FANDENS OGSÅ Lortesystem - lorte bureaukratiske møgsystem!!!!!

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Du vil blive forbavset over hvad man kan rode med midt under en fødsel...

Jeg underskrev salgspapirer på vores lejlighed 4 timer efter min datter var kommet ud ved AKS efter en dejlig let igangsættelse på 4 døgn...

Jeg tror jeg havde overdraget hele mit kongerige til min mand på det tidspunkt. hvis han var kommet og havde bedt mig underskrive overdragelsespapirer... jeg anede ikke hvad jeg foretog mig...

Hehe Godt at vide...

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Jeg trækker mit "HA!!!" tilbage - begge to faktisk...

Endnu en gang er jeg blevet taget i rumpen - nu viser det sig at for at de kan ændre min status fra vikar/løsarbejder på dp400A blanketten skal min afdelingsleder (som jeg aldrig har vekslet et ord med før i dag) underskrive en ny ansættelseskontrakt med tilbagevirkende kraft som fastansætter mig - dvs. et meget omstændigt stykke arbejde hvor bl.a. mine feriepenge kommer på tværs, og muligvis er det slet ikke lovligt fordi alle fastansættelsesstillinger skal slås op inden de kan besættes

Så igen-igen for 117 gang - op med humøret oooooog ned igen...

Hun vil dog ringe til lønkontoret og personalechefen og undersøge hvilke muligheder hun har for at hjælpe mig, men jeg tror simpelthen ikke på den længere... FANDENS OGSÅ Lortesystem - lorte bureaukratiske møgsystem!!!!!

Jeg håber virkelig ikke at det er sandt at det nu ikke kan lade sig gøre! Du har netop arbejdet så meget, selvom du er gravid, for at sikre dig de ekstra penge under barsel! Synes godt nok reglerne er kringlede. SÅ kringlede at ikke engang sagsbehandlerne selv kan finde ud af at tolke dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.