Hvad laver du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Diana...

Jeg er igang med at lave mand Claus og Lucas er i gang med at tømme opvaskemaskine ;)

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg er igang med at lave mand Claus og Lucas er i gang med at tømme opvaskemaskine ;)

Hvor hyggeligt... Og SÅ spiser du lige de is jeg har smidt afsted til dig...

Anmeld

23. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi er lige kommet hjem fra en tur i svømmehallen - manden, Mathilde og jeg.... Sørme om der ikke også denne var gang en lille én der lavede pøller i vandet igen... Der var bare totalt kaos derinde - en mor råbte pludselig: "Unger! Se og kom op, der er lort i vandet" Ha ha, ej kunne altså ik lade være med at grine, selvom det var super ulækkert selvfølgelig!

Nå, men ellers sidder jeg bare lige lidt på baby, og sufer børnetøj på nettet, imens manden og Mathilde spiller vendespil på gulvet

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Mathildesmor skriver:

Vi er lige kommet hjem fra en tur i svømmehallen - manden, Mathilde og jeg.... Sørme om der ikke også denne var gang en lille én der lavede pøller i vandet igen... Der var bare totalt kaos derinde - en mor råbte pludselig: "Unger! Se og kom op, der er lort i vandet" Ha ha, ej kunne altså ik lade være med at grine, selvom det var super ulækkert selvfølgelig!

Nå, men ellers sidder jeg bare lige lidt på baby, og sufer børnetøj på nettet, imens manden og Mathilde spiller vendespil på gulvet

Ha ha kan se det for mig ,, Folk løber op af vandet , ligesom hvis der var en der råbte shark   Ved havet

Anmeld

23. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Muffi . skriver:

Ha ha kan se det for mig ,, Folk løber op af vandet , ligesom hvis der var en der råbte shark   Ved havet

Lige præcis! Jeg var også flad af grin derinde!!!

Anmeld

23. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hvor hyggeligt... Og SÅ spiser du lige de is jeg har smidt afsted til dig...

JAAA den glæder jeg mig til :) Men synes den er lidt langsom undervejs ;) Hmmm håber ikke den når at smelte griner 

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

JAAA den glæder jeg mig til :) Men synes den er lidt langsom undervejs ;) Hmmm håber ikke den når at smelte griner 

Håber dælme ikke der nogen som har snuppet dem... EJ det kan man ikke være bekendt...

Hmm....

Pssst.. 6 stk. 20,- i Super Spar...

Anmeld

23. april 2010

Svane83

Nu har jeg lige børste vufferne - puha hader at de fælder sådan her om foråret, støvsuger konstant for at holde bare nogenlunde rent.

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

svane83 skriver:

Ja lasagne det er godt, med mornay sauce i og grøn salat til... nå ja og hvidløgs flutes - det er jo fredag 

Hvidløgs flutes... Damn de er bare herre gode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.