Hvad laver du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
43 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mira0911

Ja hvad laver du nu?

Jeg sidder helt alene i stuen, med fjerneren i baggrunden, og her på baby...

Den bette er på weekend... Savner hende enormt meget...

Kæresten er ude og gøre klar til DTC på ringen.. Hvor vi begge skal afsted på Søndag... Vi skal sørge for at folk får parkeret.. Det kan der komme gode stunder ud af....

Jeg keder mig enormt meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Honningblomst

Sidder og læser...Konrad er lige taget med sin far og Bertram er hos sin farmor, tror måske også Konrad er taget derud og Jeppe er hos min mor og far...jeg keder mig aldrig...elsker når der er fred..

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Sidder også bare her i sofaen foran computeren med radioen kørende i baggrunden. Har fået ondt i måsen af at sidde hele dagen, men vågnede med ondt i halsen og er helt tung i hovedet, så ved ikke rigtig hvad jeg ellers skulle foretage mig..

Kæresten er blevet sendt ud for at finde en gave til en føselar på søndag, da jeg ikke orker butikræs i den tilstand. Samtidig trænger jeg til luft men orker ikke, kender I ikke det? Totalt selvmedliedenhed her i stuen, haha!

Anmeld

23. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg sidder, med min datter hængende i patten, med fjernsynet kørende på disney channel. og ellers er jeg her inde på baby. og røv keder mig. og min kæreste sidder ved sin computer og sådan skal hele resten i dagen være hvis jeg kender ham ret. så

Anmeld

23. april 2010

Gellan

Jeg keder mig helt grænseløst. Sidder i stuen, laver en del lektier og hopper imellem Facebook og Baby. Kæresten er på arbejde, og skal med stor sikkerhed overarbejde, øvbøv Uf hvor ejg dog hader at være alene

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Sidder og læser...Konrad er lige taget med sin far og Bertram er hos sin farmor, tror måske også Konrad er taget derud og Jeppe er hos min mor og far...jeg keder mig aldrig...elsker når der er fred..

Nyder skam også roen der er her... Hvor jeg bare kan være mig selv...

Alt det som jeg kunne ordne nu, ordnede jeg i morges/formiddag de timer bette var i dagpleje.

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

jeg sidder, med min datter hængende i patten, med fjernsynet kørende på disney channel. og ellers er jeg her inde på baby. og røv keder mig. og min kæreste sidder ved sin computer og sådan skal hele resten i dagen være hvis jeg kender ham ret. så

Tog du en snak med ham den dag ?

Anmeld

23. april 2010

Svane83

Har lige været i H&M og købe babygave til vores genbo der lige har født i sidste uge, så nu sidder jeg på Baby.dk og er total skruk

Og lige om lidt tror jeg at jeg går ind og begynder og lave hjemmelavet lasagne

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Gellan skriver:

Jeg keder mig helt grænseløst. Sidder i stuen, laver en del lektier og hopper imellem Facebook og Baby. Kæresten er på arbejde, og skal med stor sikkerhed overarbejde, øvbøv Uf hvor ejg dog hader at være alene

Kender godt det overarbejde... Har min kæreste rimelig tit...

Anmeld

23. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Tog du en snak med ham den dag ?

ja og intet er ændret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.