Hvad laver du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Nyder skam også roen der er her... Hvor jeg bare kan være mig selv...

Alt det som jeg kunne ordne nu, ordnede jeg i morges/formiddag de timer bette var i dagpleje.

Jamen, så læs en bog, gå en tur, tænk tanker... alt det man ellers ikke får gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Jamen, så læs en bog, gå en tur, tænk tanker... alt det man ellers ikke får gjort..

Sidder faktisk og planlægger en mulig surprice for kæresten i næste weekend.. Han har fødselsdag

Anmeld

23. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ligger med den bærbare i sofaen og slænger, mens mand og datter er sendt ud for at handle ind, der skal nemlig guffes usundt og hygges til film i aften  Og så nyder jeg roen, og kigger på diverse webshops, og får brugt lidt penge hist og her

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

ja og intet er ændret.

Så virker han virkelig til ikke at være interesseret i familie livet med jer to...

Hmm... Det kan du jo ikke blive ved med at holde til...

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Jeg skal til at lette rumpen og komme i bad. Manden har overrasket med en tur i biffen og ud at spise, fordi jeg har hængt med barnløsheds-mulen idag. Hvad skulle jeg dog gøre uden ham?

God weekend allesammen!

Anmeld

23. april 2010

Gellan

MoarJ skriver:

Kender godt det overarbejde... Har min kæreste rimelig tit...

Det er egentligt fint nok. Han er glad for sit arbejde, og vi har brugt for pengene... Men en gang imellem kan det blive for meget, som fx. hvor han arbejder til kl 3 eller 5 om natten :/ Jeg er bare en person, der elsker at have en at snakke med elelr lave et eller andet sammen med. Desværre har veninderne svært ved at finde vejen hjem til mig Og kæresten har bilen... Og som den dumme idiot jeg var, så tog jeg ikke min clutch ud af bilen FØR han gik på arbejde, så jeg har heller ingen penge og kan ikke gå på indkøb eller shopping - hvor dum kan man være? Og hvis jeg skal gå over til hans arbejdsplads, så kommer det til at tage 3 timer - ik liiige så smart, da jeg lige har haft lungebetændelse og der er 2-3 grader udenfor

Anmeld

23. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Så virker han virkelig til ikke at være interesseret i familie livet med jer to...

Hmm... Det kan du jo ikke blive ved med at holde til...

nej gør han ikke på nogen måde.

nej jeg orker det virkelig ikk, og vil næsten heller ikke ham mere når han er sådan som han er... vi har ikke lavet andet end at diskutere de sidste dage, gudskelov ikke mens hun har været hjemme, og så vil han slet ikke gøre nogen af de ting jeg gerne vil eller jo hvis det også har sin fordel for ham jo. men ellers ikke... og nu tror jeg så jeg måske er gravid igen jo så det jo bare rigtig fedt.... NOT (hvortfald ikke det med ham)

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Gellan skriver:

Det er egentligt fint nok. Han er glad for sit arbejde, og vi har brugt for pengene... Men en gang imellem kan det blive for meget, som fx. hvor han arbejder til kl 3 eller 5 om natten :/ Jeg er bare en person, der elsker at have en at snakke med elelr lave et eller andet sammen med. Desværre har veninderne svært ved at finde vejen hjem til mig Og kæresten har bilen... Og som den dumme idiot jeg var, så tog jeg ikke min clutch ud af bilen FØR han gik på arbejde, så jeg har heller ingen penge og kan ikke gå på indkøb eller shopping - hvor dum kan man være? Og hvis jeg skal gå over til hans arbejdsplads, så kommer det til at tage 3 timer - ik liiige så smart, da jeg lige har haft lungebetændelse og der er 2-3 grader udenfor

Ja... Men penge er ikke alt...

Jeg sagde til min kæreste i Januar måned, at nu skulle han sige fra med alt det overarbejde, for penge er ikke alt...

Vi vil også gerne se ham herhjemme, og han har lyttet, hvilket jeg er rigtig glad for...

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Gellan skriver:

Der kan altså også være røv-kedeligt på Øerne.. Så jeg forstår dig godt..!

Ærgeligt med din clutch, den glemmer du nok ikke igen lige foreløbig

God weekend!

Anmeld

23. april 2010

Gellan

svane83 skriver:

Har lige været i H&M og købe babygave til vores genbo der lige har født i sidste uge, så nu sidder jeg på Baby.dk og er total skruk

Og lige om lidt tror jeg at jeg går ind og begynder og lave hjemmelavet lasagne

Mums, lasagne Jeg bliver helt sulten nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.