Træt.. Meget træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

TbCp

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

VNB

KÆMPE krammer afsted til dig søde!

Hvor giver dit digt bare et rigtig godt billede af hvordan det hele føles for dig lige nu! der er så nødeløs hårdt at gå måned efter måned uden at få sit ALLER STØRSTE ønske opfyldt! Hårdt at samle nyt håb og mod hver eneste gang!

Jeg forstår dig SÅ godt - og ville virkelig ønske at jeg kunne tage dig over nakken og hive dig afsted ud i fremtiden hvor jeg er HELT SIKKER på at i sidder og griner med den skønneste unge i jeres arme!   I fortjener så meget snart at mærke lykken styrte ned over jer!

Godt du har den dejligste kæreste som forstå at forkæle en knækket kvinde, og hvor skal i bare nyde at i trods alt har hinanden i denne svære tid! I BLIR DE SKØNNESTE FORÆLDRE!!! - og tro mig det skal i helt sikkert nok blive en dag! også selvom alting lige nu virker fortabt...

Og husk at det er HELT okay at være træt, ked, håbløs, forvirret osv osv osv! Det hele er følelser som KUN bekræfter dig i dit aller højeste ønske!

mange mange varmeste trøste kram fra mig til dig!

Anmeld

23. april 2010

ooo

Åhh, Anna, hvor er det bare trist

Bliver helt ked af at læse hvordan du har det, sådan er der ingen der skal føle. Kan godt forstå du er træt, håber så meget at der er gevinst første gang på Brædstrup, for det fortjener du.

Nyd aftenen med din dejlige kæreste.

Metha.

Anmeld

23. april 2010

Gellan

kitty skriver:

Jeg er træt af at være sårbar.

Træt af at snyde mig selv med symptomer.

Træt af at håbe på noget der ikke lykkes.

Træt af at at fælde tårer og sparsomt holde modet oppe.

Træt af at kæmpe uden sejr.

Træt af, ikke at være som andre kvinder.

Træt af at være en muggen kæreste og ikke være mig selv.

Træt af at være sur og skuffet.

Træt af at være uden overskud til at se de gode ting, de dage hvor hjernen brænder sammen.

Træt af at føle mig naiv, og holde fast i håbet, der forsvinder i horisonten.

Træt af at vente på behandlingsstart om en måned...

Træt af at være træt!!

Synes det er så synd for dig/jer Begynder at forstå det du føler, desværre Synes det er så uretfærdigt, at nogle skal kæmpe og kæmpe i mange måneder/år for at få deres ønskebarn, og andre bare bliver gravide ved uheld og one-night-stands og vælger at abortere det (nogle vælger dog at beholde det) - livet er for uretfærdigt

Jeg og sender en masse baby-støv ****** og håber på at det snart vil lykkes jer, at få jeres ønskebarn Storken vil nok snart finde vejen hjem til jer

et stort håber virkelig at du vil opleve det to streger snart og alt det fantastiske der kommer efter det

Anmeld

23. april 2010

L-Mortil3

Hvor SKAL du bare have mange kram! Tænker tit på dig, ja også de andre gæve kvinder der kæmper!

Hvor vil jeg ønske det dog snart sker for jer!!!

Håber snart du kan være træt, fordi du reelt er TRÆT af en lang graviditet, det under jeg dig SÅ meget!!

Krydser alt hvad krydses kan for en hurtig behandling med super resultater!

Anmeld

23. april 2010

LilyMarleen

kitty skriver:

Jeg er træt af at være sårbar.

Træt af at snyde mig selv med symptomer.

Træt af at håbe på noget der ikke lykkes.

Træt af at at fælde tårer og sparsomt holde modet oppe.

Træt af at kæmpe uden sejr.

Træt af, ikke at være som andre kvinder.

Træt af at være en muggen kæreste og ikke være mig selv.

Træt af at være sur og skuffet.

Træt af at være uden overskud til at se de gode ting, de dage hvor hjernen brænder sammen.

Træt af at føle mig naiv, og holde fast i håbet, der forsvinder i horisonten.

Træt af at vente på behandlingsstart om en måned...

Træt af at være træt!!

Jeg havde det på PRÆCIS samme måde som du, 1 månede før behandling. Vi nåede heldigvis ikke længere end det, for da jeg så havde det på den måde og fuldstændig opsat mig på at det var behandling der var vejen frem, testede vi positiv, efter 8 måneder på Pergotime..

Jeg ønsker dig alt held og lykke, og håber det snart lykkes for jer.

Anmeld

23. april 2010

kvinde84

Jeg ved alt for godt hvat du går igennem. De dage, hvor alting bare ser sort ud, og ingenting kan muntre dig op, er forfærdelige

Jeg håber alt det bedste for dig, og er sikker på at det hele nok skal flaske sig til sidst. I dag er det nok svært at se, og svært at kæmpe for. Men de dage må man jo også tage med. Det er ligesom præmisserne, når man går på denne jord. I morgen eller en anden god dag, ser det hele nok lysere ud, og før du aner, står du og sveder med en skrigende unge

Masser af kram herfraMin kæreste har altid sagt at det er den bedste kur når man er depri

Anmeld

23. april 2010

håber snart det er os

hej søde

jeg er så ked af det på dine vejne ved slet ikke hvad jeg skal skrive for der er ikke noget jeg kan skrive som vil hjælpe dig

men hvis jeg kunne ville jeg trylle dig gravid

jeg sender dig en masse posetive energi

jeg sender dig en masse baby støv

jeg sender dig en masse

du må ikke give op smukke

kæmpe

Anmeld

24. april 2010

otlitrom

Tusind tak for alle Jeres kram, varme tanker, krydsede fingre, og støttende ord! Det betyder virkelig meget!! Jeg læser hver og et, men det vil tage for lang tid at svare hver enkelt...

Vi var i biffen igår, og det var dejligt at få tabkerne hen på noget andet! Idag er humøret bedre.. Og det er vejret også! Så jeg tror jeg vil ud i solen og suge en masse ny energi. For vi gir ikke op!!

Vi kæmper videre! Den næste måned blver brugt på kæreste-tid og energi-opsamling.. For det går snart løs!

Nogle gange tænker jeg, hvorfor vi bliver ved. Jeg tror jeg står med svaret, den dag der er mere end én streg på testen!

Stort til jer alle, for at være sådan nogle dejlige, støttende kvinder!! Tak!

Anmeld

25. april 2010

Riksen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.