Træt.. Meget træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. april 2010

otlitrom

Jeg er træt af at være sårbar.

Træt af at snyde mig selv med symptomer.

Træt af at håbe på noget der ikke lykkes.

Træt af at at fælde tårer og sparsomt holde modet oppe.

Træt af at kæmpe uden sejr.

Træt af, ikke at være som andre kvinder.

Træt af at være en muggen kæreste og ikke være mig selv.

Træt af at være sur og skuffet.

Træt af at være uden overskud til at se de gode ting, de dage hvor hjernen brænder sammen.

Træt af at føle mig naiv, og holde fast i håbet, der forsvinder i horisonten.

Træt af at vente på behandlingsstart om en måned...

Træt af at være træt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

oo

lille missekat! hvis jeg kunne ville jeg sende jer et dusin dejlige, runde babyer, for jeg ville vide, at de fik en fuldkommen FANTASTISK mor

Anmeld

23. april 2010

Mettemus

kitty skriver:

Jeg er træt af at være sårbar.

Træt af at snyde mig selv med symptomer.

Træt af at håbe på noget der ikke lykkes.

Træt af at at fælde tårer og sparsomt holde modet oppe.

Træt af at kæmpe uden sejr.

Træt af, ikke at være som andre kvinder.

Træt af at være en muggen kæreste og ikke være mig selv.

Træt af at være sur og skuffet.

Træt af at være uden overskud til at se de gode ting, de dage hvor hjernen brænder sammen.

Træt af at føle mig naiv, og holde fast i håbet, der forsvinder i horisonten.

Træt af at vente på behandlingsstart om en måned...

Træt af at være træt!!

Har sådan lyst til at give dig det største kram!!! Ved nemlig ikke hvad jeg ellers skal sige... Der er åbenbart ingen retfærdighed til. Håber sådan at i får hurtigt held med jeres behandling, så i ikke skal vente alt for længe endnu....

Held og lykke, krydsede fingre, kram og klem

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

lille missekat! hvis jeg kunne ville jeg sende jer et dusin dejlige, runde babyer, for jeg ville vide, at de fik en fuldkommen FANTASTISK mor

Tak...

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Har sådan lyst til at give dig det største kram!!! Ved nemlig ikke hvad jeg ellers skal sige... Der er åbenbart ingen retfærdighed til. Håber sådan at i får hurtigt held med jeres behandling, så i ikke skal vente alt for længe endnu....

Held og lykke, krydsede fingre, kram og klem

Tak! Jeg håber at vi er hurtige igennem systemet.. Men som skrevet, så forsvinder håbet nogle gange.. Den næste måned skal bare gå. Så håber jeg vi får følelsen tilbage om, at der stadig er en chance! En ny start!

Anmeld

23. april 2010

pipi

Hello Kitty

jeg håber håber håber for dig - det er ulideligt den periode du er i lige nu, øv bøv og øv bøv og suk

Det er ikke rart at have det som du har det Og jeg forstår din frustration og desperation.

Huuulk det er bare nedtur når man har det sådan

Mit bedste råd er, at du må gøre nogle sjove ting og gode ting for dig selv så denne måned kan gå hurtigt afsted og du kan komme i behandling.

Jeg ville ønske at jeg kunne tage smerten væk fra dig - den er ikke god for dig, dit parforhold eller dit selvværd.

Gid jeg kunne opmuntre dig, jeg har selv oplevet det du gennemgår og ved hvor ondt man har af sig selv, for forfanden det er bare så uretfærdigt og man er bare ikke sig selv!

KNUS 

PIPI

Anmeld

23. april 2010

Mettemus

kitty skriver:

Tak! Jeg håber at vi er hurtige igennem systemet.. Men som skrevet, så forsvinder håbet nogle gange.. Den næste måned skal bare gå. Så håber jeg vi får følelsen tilbage om, at der stadig er en chance! En ny start!

Ja det må være lidt som at slå en streg i sandet og sige "så starter vi herfra". Håber det kan indgyde noget nyt håb til jer. Hvor længe har i prøvet nu?

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Ja det må være lidt som at slå en streg i sandet og sige "så starter vi herfra". Håber det kan indgyde noget nyt håb til jer. Hvor længe har i prøvet nu?

27 lange måneder har vi prøvet.. Det trækker tænder ud!

Men ja, vi slår en streg i sandet, og ser det som en ny start! For at få et lidt "friskere" syn på det. Jeg håber det lykkes..

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

pipi skriver:

Hello Kitty

jeg håber håber håber for dig - det er ulideligt den periode du er i lige nu, øv bøv og øv bøv og suk

Det er ikke rart at have det som du har det Og jeg forstår din frustration og desperation.

Huuulk det er bare nedtur når man har det sådan

Mit bedste råd er, at du må gøre nogle sjove ting og gode ting for dig selv så denne måned kan gå hurtigt afsted og du kan komme i behandling.

Jeg ville ønske at jeg kunne tage smerten væk fra dig - den er ikke god for dig, dit parforhold eller dit selvværd.

Gid jeg kunne opmuntre dig, jeg har selv oplevet det du gennemgår og ved hvor ondt man har af sig selv, for forfanden det er bare så uretfærdigt og man er bare ikke sig selv!

KNUS 

PIPI

Jeg prøver at slå hovedet fra og leve "alm.", og har gjort det de sidste måneder. Men lige idag er hjernen brændt sammen. Men det er OK. Hvis ikke jeg har kontakt til mig selv og mine følelser, så ender det først galt.

Heldigvis er det ikke som sådan gået ud over forholdet. Vi har aldrig haft det så godt som nu, vor underligt det end lyder. Og jeg priser mig lykkelig for det, for det er ikke alle der kan sige det!

Jeg håber snart det lykkes. Men på sådan en gråvejsdag som idag røg humøret lige i kælderen. Det skal nok komme tilbage! Det gør det altid!

Anmeld

23. april 2010

VIPpigen

ALT hvad der kan krydses, for der snart er noget positivt på vej, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Men lov mig i bliver ved med at kæmpe, enten på den ene eller anden måde

STOR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.