Træt.. Meget træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

MM1987

Orh...Anna....

Jeg kan så godt forstå dig...

Jeg tænker tit på dig - mener bestemt du må stå øverst på listen hos storken...

Det SKAL lykkedes - selvfølgelig gør det det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Orh...Anna....

Jeg kan så godt forstå dig...

Jeg tænker tit på dig - mener bestemt du må stå øverst på listen hos storken...

Det SKAL lykkedes - selvfølgelig gør det det...

Tak søde! Godt vi har hinanden!

Jeg er så træt af det hele at jeg ikke engang har fået sendt dig en krammer, nu da tante rød kom Jeg vil gerne bare have lidt overskud tilbage, så jeg kunne være der for dig/jer, lige som I altid er den anden vej!

Jeg håber Hr. Stork hører vores kald. Det er også ved at være forår/sommer, så det må være godt flyvevejr!

Stort kram til dig!

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

VIPpigen skriver:

ALT hvad der kan krydses, for der snart er noget positivt på vej, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Men lov mig i bliver ved med at kæmpe, enten på den ene eller anden måde

STOR

Vi giver aldrig op!! På en eller anden måde lykkes det os hver gang at finde modet og håbet til én gang til.. Det kan jeg takke kæresten for!

Håber snart kampen er forbi! -For alle os, der går og kæmper!

Anmeld

23. april 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak søde! Godt vi har hinanden!

Jeg er så træt af det hele at jeg ikke engang har fået sendt dig en krammer, nu da tante rød kom Jeg vil gerne bare have lidt overskud tilbage, så jeg kunne være der for dig/jer, lige som I altid er den anden vej!

Jeg håber Hr. Stork hører vores kald. Det er også ved at være forår/sommer, så det må være godt flyvevejr!

Stort kram til dig!

Det skal du slet ikke tænke på - jeg ved du er her, men jeg ved også at det er svært at rumme andre når man selv er rigtig ked af det (for sådan har jeg det også nogen gange)...

Men du skal i hvert fald vide at jeg tænker på dig...

Og nu satser vi på at invadere 1. kvartal 2011 - og ja det må snart være flyve vejr...

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det skal du slet ikke tænke på - jeg ved du er her, men jeg ved også at det er svært at rumme andre når man selv er rigtig ked af det (for sådan har jeg det også nogen gange)...

Men du skal i hvert fald vide at jeg tænker på dig...

Og nu satser vi på at invadere 1. kvartal 2011 - og ja det må snart være flyve vejr...

Ja, det er det! Vi ved at vi er der for hinanden, selvom vi ikke er herinde. Jeg tænker også meget på Jer andre, og du står ret højt på listen Og det er lidt skørt, når man aldrig har mødt hinanden! Men det er så rart at vide!

Håber vi snart finder vej til 1. terminsgruppe, 2011! Sammen!

Anmeld

23. april 2010

businesstigger

Det er helt okay at være en træt lille kat! Kan godt forstå at det bliver for meget ind i mellem. Jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget eller sige noget der hjalp.

Sendte dig gerne en stork og noget overskud!

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det er helt okay at være en træt lille kat! Kan godt forstå at det bliver for meget ind i mellem. Jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget eller sige noget der hjalp.

Sendte dig gerne en stork og noget overskud!

Tak ! Jeg synes også det er OK - og menneskeligt- at brænde sammen engang i mellem. Men det bliver aldrig sjovt!

Hvis du har overskud af baby-støv, så modtager jeg gerne

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

En ting jeg aldrig bliver træt af er kæresten. En tur i biffen og ud at spise i aften, bare fordi jeg er trist og træt af det hele..

Men jeg er stadig træt af, at være træt af det hele..

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Krydser alt hvad jeg kan og har... Selv hundens ben...

Sender masser af

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Krydser alt hvad jeg kan og har... Selv hundens ben...

Sender masser af

Tak

Støtten herinde er uundværlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.