Jer der går i solarie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Pia.

Jeg tager stadig sol - ind imellem... der kan nemt gå et par uger imellem, og nogen gange kan jeg finde på det 2 gange om ugen... - men det er mere hvis jeg skal til et eller andet og jeg gerne vil være lidt lækker brun *SSS*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Tina2

Jeg har brugt det meget engang... Mest i perioder....

Nu er det ikke så tit, mest hvis jeg skal noget og tager aldrig så jeg bliver rød.... Men kan godt lige tage 2-3 gange et par uger op til vi skal noget.

Hvis det ikke var så farligt og gav så mange rynker, ja så lå jeg der MEGET oftere... Elsker at ligge i sol og synes mit udseende er meget bedre når jeg er brun......

Knus Tina- den skandinavisk hvide

Anmeld

25. april 2010

fnuggi

jeg tog sol 1 gang om ugen for et år  siden til jeg opdaget jeg havede en knude i brystet og det var kraft og lægen spurte om jeg tog sol og jeg sage ja

sage han bare forsæt enlig pia og vi ses igen

har ikke taget sol siden

Anmeld

25. april 2010

Nanna1985

Jeg tager sol 1 gang om ugen og det vil jeg nok altid gøre..

Har dog undværet det i 3 uger lige i dag, fordi jeg har fået lavet en tus Må tage sol om 1 uge igen og jeg GLÆDER mig

Anmeld

25. april 2010

Mette+Mathias

Tjae...du spørger jo godtnok ikke hvem der IKKE gør det *gg* - men jeg gør heller ikke.

Jeg tror jeg har taget sol 1 enkelt gang siden Mathias blev født (han er 5½), så.... I mine yngre dage, havde jeg nogle gange perioder (på 2-3 uger) hvor jeg tog sol 2-3 gange om ugen, i håb om at få bare lidt farve, men det hjalp ikke ret meget alligevel.

Det værste var at jeg 14 dage før min bryllup tog sol et andet sted (der var optaget det sædvanlige sted) og der må være sket et eller andet, - jeg faldt i søvn og jeg ved ikke om rørene var nye (det stod der nu ikke noget om) eller om der er nogen som har puttet flere penge i mens jeg sov, - det kan man jo desværre,- men jeg blev så skoldet at jeg var fuldstændig rød i hovedet i en hel uge, og måtte have piller fra lægen, fordi mine øjne hævede!! Ikke særlig sjovt, men GODT at der var 14 dage til brylluppet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.