Jer der går i solarie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.724 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Honningblomst

hvor tit gør I det...og er det blevet mindre nu der er så meget fokus på hvor farligt det er?

Jeg bor med et solarie som nabo og synes godt nok der er gang i butikken...

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

hvor tit gør I det...og er det blevet mindre nu der er så meget fokus på hvor farligt det er?

Jeg bor med et solarie som nabo og synes godt nok der er gang i butikken...

knus..

Jeg har været meget ivrig solarie dyrker i mine unge dage   Er så nervøs over det i dag at jeg render til hudlæge hvert halve år ..  fatter ikke folk tør ..

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Det er FLERE år siden jeg har gjort det sidst... Stoppede tildels fordi jeg simpelthen ikke gider bruge penge på det... også det fokus der kom på hvor skaldeligt det egentlig er Pu Ha

Anmeld

23. april 2010

lonemus

Jeg tog osse meget solarie i mine unge dage, nu tør jeg slet ikke

Jeg har ikke taget solarie i 6 år, og er jeg i haven om eftermiddagen er det nu MED solcreme, som jeg ellers aldrig skænkede en tanke før hen.

Jeg syntes det er flot med den brune kulør, men det er ikke det værd.

Syntes jeg på et tidspunkt læste, om at de ville forbyde solarie for de helt unge.....mon ikke det mest er dem der bruger det og ikke helt kan styre det!!

Lone

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Jeg har aldrig gået meget i solarie. Ikke i min målestok. Måske en gang om måneden, i et par år. Nu er det to år siden jeg var det sidst. Nogle gange får jeg lyst, og så cykler jeg derned.. Men jeg vender altid om i døren. Jeg kan simpelthen ikke gøre det! Jeg vil hellere være bleg og rask, end brun og i fare!

Men! Det er helt op til folk selv! Jeg ser ikke ned på nogen der går i sol eller så mange andre "skadelige" ting. Vi tager alle vores valg, og fred være med det!

Anmeld

23. april 2010

wamse

Jeg går ofte i solarium, bare ikke lige pt, da jeg har fået lavet en ny tusse. Men ellers går jeg ca et par gange i ugen. Har også perioder, hvor jeg ikke gør det, men som oftes bruger jeg det en del.

Anmeld

23. april 2010

oo

jeg har kun taget solarie meget få gange i mit liv...men jeg er ud af en familie hvor solarie er en religion. og det er fuldkommen ligegyldigt hvad advarslerne siger for dem! det bedste er næsten, at de stort set altid sørger for at tage så meget når de går derind, at de kommer ud og har ondt i huden og bliver røde i løbet af aftenen - lige netop DET der gør, at man har lagt en krone i sparebøssen til hudkræft

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

uha, jeg kan godt finde på det af og til stadigvæk - een gang hver 2. måned, hvis jeg f.eks skal noget dagen efter, så synes jeg det er rart at have en flot kulør, og den holder ufattelig længe på mig...
Har gjort det to gange i min graviditet.

Har i mine "yngre" dage, som 14-17 årig brugt det en del, nok en gang i ugen ca, men har aldrig været rød og kun taget 15 minutter af gangen ikke at det så har været ufarligt, men det hjælper på min uvidende samvittighed... 

Anmeld

23. april 2010

trine3112

Jeg har taget rigtigt meget sol i mange år. Er kun stoppet pga graiditeten. Men har da en ide om, at jeg skal sole igen, når baby er født. Er ikke så tilfreds med at have en farve, der får hvidt A4 papir til at se mørkere ud end mig

/Trine

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Jeg tør slet ikke gå i solarium længere. Gjorde det indimellem da jeg var helt ung, men det er nok 10-15 år siden jeg har gjort det sidst. Desværre er jeg ikke helt så afholdende, når det kommer til solen udenfor, men er dog blevet bedre til det med solcremen med årene. Kan heller ikke lide at være mælkehvid, men er heldigvis forholdsvis mørk fra naturens hånd, og farven holder længe når jeg først har fået lidt sommerkulør.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.