Jer der går i solarie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Sulajma

Både og .. Jeg ville gerne være brun, her inden vi skal ud og ligge i solen, for at blive brun. Men heller være fornuftig, frem for at være brun.

I år har jeg taget sol 2 gange, det er lækker når man ligger derinde, og kommer ud og ser man har fået farve, men jeg får simpelthen så mærkelig eksem/udslet omkring mine læber, at jeg ikke vil gøre det længere. Desværre - ellers havde jeg nok taget det på i rimelige mængder.

Så hellere bruge noget selvbruner, og så vente til jeg skal skal en uge til Spanien til sommer - der er solen jo ikke så hård, som i solarie. (+ masser solcreme)
- Har en idé om, at jeg skal ligge på en luftmaddas i min fars pool, hele ugen .. drikke kold Sangria og spise en masse vandmelon og andre lækre frugter. Behøver jeg at sige at jeg GLÆÆÆDER mig?

Niveas selvbruner, er iøvrigt RIGTIG god, og jeg synes den dækker rigtig fint uden at lave streger OG så er den på rimelige niveau prismæssigt!

Go' sommer !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Lullaby

Jamen jeg gør det en gang imellem. I vinters ca 1 gang om ugen men er begyndt at bremse det lidt.. skræmmekampagnerne har ikke haft fat i mig, for ved jo godt hvor farligt det er men må indrømme at mit selvværd ikke har det så godt når jeg er bleg også fordi jeg jo er dellet i forvejen  

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Sulajma skriver:

Både og .. Jeg ville gerne være brun, her inden vi skal ud og ligge i solen, for at blive brun. Men heller være fornuftig, frem for at være brun.

I år har jeg taget sol 2 gange, det er lækker når man ligger derinde, og kommer ud og ser man har fået farve, men jeg får simpelthen så mærkelig eksem/udslet omkring mine læber, at jeg ikke vil gøre det længere. Desværre - ellers havde jeg nok taget det på i rimelige mængder.

Så hellere bruge noget selvbruner, og så vente til jeg skal skal en uge til Spanien til sommer - der er solen jo ikke så hård, som i solarie. (+ masser solcreme)
- Har en idé om, at jeg skal ligge på en luftmaddas i min fars pool, hele ugen .. drikke kold Sangria og spise en masse vandmelon og andre lækre frugter. Behøver jeg at sige at jeg GLÆÆÆDER mig?

Niveas selvbruner, er iøvrigt RIGTIG god, og jeg synes den dækker rigtig fint uden at lave streger OG så er den på rimelige niveau prismæssigt!

Go' sommer !!

Uh, den der Spaniensferie lyder godt nok dejlig . Hvis ikke jeg var så over-højgravid lige nu ville jeg slå til på den første og bedste afbudsrejse til sol og sommer.

Anmeld

23. april 2010

Nemesis

aldrig! jeg har altid fået klaus af at ligge som i en sandwich, men havde en veninde som tog ca hver 14 dag. Hun var aerobics og spinnings instruktør og fitnisse og synes derfor hun skulle se "sollækker" ud.

Hun døde sidste september, 15 mdr. efter hun fik konstateret modermærkekræft. Solen er netop her den helt store synder!

På ganske få måneder gik det fra skinneben til hjernen! Det er SÅ agressivt! Så jeg er hellere bleg og sund end "sollækker" og ja jeg er virkeli blevet obs på at der skal smøres ind.

Jeg håber virkelig ikke for nogen at de skal igennem sådan en omgang - det er en brun kulør IKKE værd.

Sisse - som er alm. hvid

Anmeld

23. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jeg har været meget ivrig solarie dyrker i mine unge dage   Er så nervøs over det i dag at jeg render til hudlæge hvert halve år ..  fatter ikke folk tør ..

Præcis det samme her. har så også arbejdet i et solcenter så det var hver dag den gang. 

Anmeld

23. april 2010

N&J

Jeg går i solarie nar jeh meget sjældent har rigtig ondt i halsen og er forkølet, det virker på mit humør og hals, så den ene til to gange om året, der vover jeg mig derind.. har ikke taget siden jeg har født, men vil gerne snart have lidt sol, altså den rigtige slags

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Jeg brugte det en sjælden gang imellem da jeg var yngre og havde en periode på et par måneder, hvor jeg gik et par gange om ugen (bl.a. pga. min psoreasis). Men gør det ikke mere. Både pga. cancer og pga. rynker! Vil hellere være lidt bleg end at se gammel ud før tid, og man siger jo er 25+ er moden hus, haha!

Anmeld

23. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har aldrig været den store poletneger, men jeg har nu altid benyttet mig af det ca en gang hver anden måned, da jeg har psorasis som kan holdes nogenlunde nede med lidt sol ind imellem.

Jeg har altid ment at det nok ikke var det sundeste, så det kom ikke som nogen overraskelse at det er farligt, men så længe man gør alt med måde, og ikke ligger og steger i solariet 1-2 gange om ugen, men holder det på ca 1 gang hver tredje uge f.eks., så tror jeg ikke der sker den store skade.

Anmeld

23. april 2010

NaFe

Jeg tager solarie 3-4 gange om ugen...og elsker det.... og skræmme kampanger gør ikke det store indtryk på mig...

Anmeld

24. april 2010

Becks

Jeg tager normalt sol 2-3 gange om ugen, har dog ikke taget det det sidste ½ år, fordi jeg simpelthen ikke har tid..

Men jeg begynder igen på mandag, da jeg skal på ferie i Juni måned..

Jeg er MEGET lys, så har simpelthen brug for solarie sol inden jeg tager på ferie, da jeg ellers får slemme forbrændninger af vores og sydens sol, ligemeget hvor meget og hvor høj solcreme jeg bruger...
Har ca 5 gange fået 2 og 3 grads forbrændninger på skuldrene og ørene, men tager jeg solarie hjemmefra, bliver jeg ikke forbrændt på samme slemme måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.