Nogen der har indleveret en kat til kattens værn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

saxa

Findusinde skriver:

Hejsa.. Råd er altid velkomne.. Det kan være det hjælper på hendes løbetid at hun blir neutraliseret.. Men tvivler desværre på at det hjælper på hendes pisseri.. Det er dybt frusterende at hun tisser i ALT:...

Øv en dum situation. Vi stod i den samme for et års tid siden med vores elskede perserkat. Efter vi havde fået vores datter, begyndte den også på alt det der pisseri.. Vi fik den neutraliseret, det hjalp desværre ikk Men vi solgte den så til en dejlig lille familie.. Så vi ved den har det godt nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Findusinde

Puha, jeg synes det er en rigtig træls situation.. Har netop fået mail fra kattens værn, og de kan desværre ikke lige umiddelbart hjælpe os.. Især fordi den tisser alle steder, så det vil være umuligt at sælge den videre, og de har desværre ikke kontakt til nogle gårde hvor de har mulighed for at sætte hende ud...

Hmm, jeg tror desværre det ender med en aflivning.. For som der er flere der skriver, hun er 6 år gammel, og nu hvor jeg tænker over det, så¨er hun blevet flyttet rigeligt med gange i sit liv, og jeg tror desværre ikke hun vil have nemt ved at omstille sig til at være udekat et eller andet sted...

Og hvis jeg ikke kan være 1000 procent sikker på at hendes pisseri stopper ved at hun blir neutraliseret. Så jeg tror desværre det er en aflivning vi ender med..

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Findusinde skriver:

Puha, jeg synes det er en rigtig træls situation.. Har netop fået mail fra kattens værn, og de kan desværre ikke lige umiddelbart hjælpe os.. Især fordi den tisser alle steder, så det vil være umuligt at sælge den videre, og de har desværre ikke kontakt til nogle gårde hvor de har mulighed for at sætte hende ud...

Hmm, jeg tror desværre det ender med en aflivning.. For som der er flere der skriver, hun er 6 år gammel, og nu hvor jeg tænker over det, så¨er hun blevet flyttet rigeligt med gange i sit liv, og jeg tror desværre ikke hun vil have nemt ved at omstille sig til at være udekat et eller andet sted...

Og hvis jeg ikke kan være 1000 procent sikker på at hendes pisseri stopper ved at hun blir neutraliseret. Så jeg tror desværre det er en aflivning vi ender med..

Jeg syntes det er at gøre katten en tjeneste   Det er synd at flytte hende bare for at finde ud af det heller ikke gik

Anmeld

23. april 2010

MTS

Hvis i ikke vil af med alle penge som det koster på at neutralisere katten så kan ni altid prøve med p-piller. Det virkede på min kat jeg hade engang. Det kostede 180 kr for et år, men er en 5 år siden så kan godt være prisen er blevet lidt højre. Og så slap vi for at hun tissede over det hele og at hun gik helt amok når hun kom i løbe tid.

Anmeld

30. april 2010

Findusinde

Så er den tunge beslutning taget..  Min lille mummi mis skal aflives på mandag..

Har talt en del med dyrlægen omkring hende, og hun mener simpelthen at det er adfærden den er gal med, og så er der bare ikke noget at gøre... Hun er skør i hovedet, og vil aldrig kunne blive renlig igen.. Og vi vil ikke tilbyde hende at komme ud på en gård hvor hun måske ikke får menneske kontakt.. Det er simpelthen synd, for hun er SÅ kælen og så social en kat..

Nu vil jeg bare mindes de 6 gode år jeg har haft med hende..

Knus

Anmeld

30. april 2010

Delilah

Findusinde skriver:

Så er den tunge beslutning taget..  Min lille mummi mis skal aflives på mandag..

Har talt en del med dyrlægen omkring hende, og hun mener simpelthen at det er adfærden den er gal med, og så er der bare ikke noget at gøre... Hun er skør i hovedet, og vil aldrig kunne blive renlig igen.. Og vi vil ikke tilbyde hende at komme ud på en gård hvor hun måske ikke får menneske kontakt.. Det er simpelthen synd, for hun er SÅ kælen og så social en kat..

Nu vil jeg bare mindes de 6 gode år jeg har haft med hende..

Knus

Er hun stereliseret overhovedet? Hunkatte kan meget nemt blive tossede oven i hovedet hvis man ikke stereliserer dem, eller giver dem lov til at få killinger. 

Anmeld

30. april 2010

Delilah

Og hvad mener du med du ikke vil sterilisere hende hvis du ikke er 100% sikker på det stopper? ER det fordi det er for dyrt? For hvis man får sig en kat skal man satme også tage ansvaret og jeg syntes det er noget svap at du vil aflive den uden at have forsøgt.

Anmeld

30. april 2010

Findusinde

Delilah skriver:

Er hun stereliseret overhovedet? Hunkatte kan meget nemt blive tossede oven i hovedet hvis man ikke stereliserer dem, eller giver dem lov til at få killinger. 

Dyrlægen mener ikke det vil hjælpe..

Anmeld

30. april 2010

Findusinde

Delilah skriver:

Og hvad mener du med du ikke vil sterilisere hende hvis du ikke er 100% sikker på det stopper? ER det fordi det er for dyrt? For hvis man får sig en kat skal man satme også tage ansvaret og jeg syntes det er noget svap at du vil aflive den uden at have forsøgt.

Det er jo så din mening.. Som du skal ha lov til at ha...

Anmeld

30. april 2010

Findusinde

Delilah skriver:

Selv dyrlægen mener at det ikke vil hjælpe at sterilisere hende, så jeg er ked af at sige det. Hvis de ikke kan sige at det hjælper vil jeg ikke give 1700 kr for at få hende neutraliseret og så give for en aflivning 14 dage senere for det ikke hjælper. Katten er syg oven i hovedet. Så at aflive hende vil jeg mene er det bedste for katten. Det har intet at gøre med at jeg ikke vil give mig 100 procent for katten, for det har jeg gjort! Og jeg tager ansvar ved at vælge at få hende aflivet, når selv en dyrlæge ikke mener der er noget at gøre for at hjælpe hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.