hvor meget tabte i jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Koen.

Eva skriver:

Ja, min veninde lå også under 50 kg, hun er så 168cm, så hun er ret så tynd også... og det passer ikke til hende, er jo forskelligt hvirdan man er bygget...men hun har mistet både rumpe og barm desværre.

Håber du kan tage nogle kilo på..

Knus

uh ja hun må have været tynd når nu hun er så høj ja ellers har jeg en undskyldning for at spise en ekstra flødekage eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Honningblomst

lillespurv19 skriver:

uh ja hun må have været tynd når nu hun er så høj ja ellers har jeg en undskyldning for at spise en ekstra flødekage eller to

Ja, hvis du kan lide det og det hjælper, så er det da bare igang.. min veninde gør alt og hun kan bare ikke tage på, er virkelig synd for hende, for det er virkelig ikke særlig kvindeligt at være skind og ben.. men ja, igang med det hvis det kan hjælpe.. men måske du skal vælge det sunde fedt i stedet..

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Jeg vejede 60 kg inden jeg blev gravid.. Tog 18 kg på, tabte mig 8 kg efter jeg havde født...

her det sidste års tid har jeg tabt mig mellem 4-5 kg.. Min vægt svinger mellem 65 - 66 kg...

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Eva skriver:

Ja, hvis du kan lide det og det hjælper, så er det da bare igang.. min veninde gør alt og hun kan bare ikke tage på, er virkelig synd for hende, for det er virkelig ikke særlig kvindeligt at være skind og ben.. men ja, igang med det hvis det kan hjælpe.. men måske du skal vælge det sunde fedt i stedet..

ja det var nok bedre med sundt fedt, tror desværre ikke kager hjælper alligevel, da jeg var mindre fik jeg fløde at drikke hver dag men intet hjalp Nej for mit vedkommende kommer jeg hurtigt til at se ud som en på 14 istedet for 19 når jeg har normalvægt, så det er ikke særlig fedt at være alt for tynd

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

lillespurv19 skriver:

ja det var nok bedre med sundt fedt, tror desværre ikke kager hjælper alligevel, da jeg var mindre fik jeg fløde at drikke hver dag men intet hjalp Nej for mit vedkommende kommer jeg hurtigt til at se ud som en på 14 istedet for 19 når jeg har normalvægt, så det er ikke særlig fedt at være alt for tynd

Nej, det må det ikke være...men så må du prøve at købe tøj som er godt for tynde, det synes jeg der er meget af....meget hvor jeg ligner en gravid men som ser super flot ud til slanke og tynde piger..

Anmeld

23. april 2010

XXSS

Jeg tabte barnets vægt og vand og alt det der, ca. 5-7 kg få dage efter fødslen, men ellers skete der faktisk ikke rigtig noget før jeg begyndte at træne flere måneder efter. Jeg har desværre ikke haft held med at tabe mig under amningen.  Tror vægten med barn og vand og alt det endte på lige omkring de 80, er selv 1,58 (vejede 63-64 til at starte med)

Men jeg nåede ned på ca. 63-64 inden jeg blev gravid igen og det var ca. det jeg startede på, men det var altså kun pga træning. Nu er jeg oppe på 73-74 kg uge 28 og jeg spiser i hvert fald ikke mere end jeg plejer tvært imod, har konstant plukveer og ingen plads pga. højde og drøjde, så synes at det virker ret overvældende.

Jeg håber jeg slipper lettere af med dem end sidst. Det er aldrig rart hellere at smide for meget, men ej hellere at kæmpe med for mange, som ikke vil af igen

Jeg fik akut kejsersnit første gang og skal have det igen bare planlagt, ved ikke om det eventuelt har betydning for, hvor hurtigt det går, det kunne jeg godt forestille mig, for min mave var stadig udspilet i lang tid efter fødslen, først en måneds tid eller to efter kunne jeg mærke, at hver gang jeg ammede forsvandt der lidt af ballonen, underlig følelse, men den var der og jeg kunne se det

Nå men du er i hvert fald ikke alene om problematikken om så det er den ene eller den anden vej, nogle misunder dig garanteret fordi, du er så "heldig" at det forsvinder af sig selv, men andre  sikkert bliver bekymret

Hurra for forskelligheder

Hav en dejlig dag.

Knus Tanja

Anmeld

23. april 2010

Muffinmus

nej, ikke så meget da...

Tabte mig f.eks kun 1,5 kg af at føde min datter...MØG.

Anmeld

23. april 2010

LRJ

jeg havde allerede smidt de første 17 kg sidst jeg blev vejet ( i mandags, 9 dage efter fødsel) og det bliver ved med at gå ned af, selvom jeg spiser normalt, og lægen sagde til mig det var ganske normalt at jeg havde tabt mig så meget allerede, så du skal ikk være bekymret

Anmeld

23. april 2010

Ina33

Hejsa

Jeg oplevede det samme da jeg fik min søn.

Jeg tabte mig utrolig meget i den første tid efter. Min jordmoder mente det var fordi han sov dårligt om natten, og jeg dermed forbrændte kalorier hele døgnet. Jeg ved ikke om det er forklaringen, men jeg synes det var en svær tid, og var faktisk meget ked af min lave vægt.

I dag har jeg fået et par ekstra kilo på vægten, og har en vægt jeg selv synes passer (dog er min fedtprocent meget lav... ).

Anmeld

23. april 2010

<3

Tabte selv 16kg de første 3uger efter fødsel, hvis du ellers har energi og spiser fornuftigt så bare nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.