Jeg tabte barnets vægt og vand og alt det der, ca. 5-7 kg få dage efter fødslen, men ellers skete der faktisk ikke rigtig noget før jeg begyndte at træne flere måneder efter. Jeg har desværre ikke haft held med at tabe mig under amningen.
Tror vægten med barn og vand og alt det endte på lige omkring de 80, er selv 1,58 (vejede 63-64 til at starte med)
Men jeg nåede ned på ca. 63-64 inden jeg blev gravid igen og det var ca. det jeg startede på, men det var altså kun pga træning. Nu er jeg oppe på 73-74 kg uge 28 og jeg spiser i hvert fald ikke mere end jeg plejer tvært imod, har konstant plukveer og ingen plads pga. højde og drøjde, så synes at det virker ret overvældende.
Jeg håber jeg slipper lettere af med dem end sidst. Det er aldrig rart hellere at smide for meget, men ej hellere at kæmpe med for mange, som ikke vil af igen 
Jeg fik akut kejsersnit første gang og skal have det igen bare planlagt, ved ikke om det eventuelt har betydning for, hvor hurtigt det går, det kunne jeg godt forestille mig, for min mave var stadig udspilet i lang tid efter fødslen, først en måneds tid eller to efter kunne jeg mærke, at hver gang jeg ammede forsvandt der lidt af ballonen, underlig følelse, men den var der og jeg kunne se det 
Nå men du er i hvert fald ikke alene om problematikken om så det er den ene eller den anden vej, nogle misunder dig garanteret fordi, du er så "heldig" at det forsvinder af sig selv, men andre sikkert bliver bekymret 
Hurra for forskelligheder 
Hav en dejlig dag.
Knus Tanja
Anmeld