hvor meget tabte i jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Koen.

Hejsa
Fødte søndag d. 11 april og vejede 63 kg inden trunten kom ud. Kom hjem tirsdag d. 13 hvor jeg vejede mig og der sagde vægten 54 kg men i dag fredag d.23 er vægten helt nede på 47,5 kg

Er det normalt at kg. bare flyver af? for synes da jeg spiser godt til som jeg plejer

Hvor meget tabte i jer den første tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

LinLin

Jeg kan ikke huske det, men det kommer jo an på HVAD det er man har taget på af; barnet størrelse, vand i kroppen, fedt... Det sidste sidder længst tid

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Mor til David skriver:

Jeg kan ikke huske det, men det kommer jo an på HVAD det er man har taget på af; barnet størrelse, vand i kroppen, fedt... Det sidste sidder længst tid

jamen her må det have været fedt, for trunten vejede kun 3050g og jeg døjede ikke med vand i kroppen men håbede bare lidt at nogle af kg ville blive, da jeg var meget tynd før jeg blev gravid(vejede 42kg) Men ser ikke ud til de vil

Anmeld

23. april 2010

LinLin

lillespurv19 skriver:

jamen her må det have været fedt, for trunten vejede kun 3050g og jeg døjede ikke med vand i kroppen men håbede bare lidt at nogle af kg ville blive, da jeg var meget tynd før jeg blev gravid(vejede 42kg) Men ser ikke ud til de vil

Det lyder af meget sådan umiddelbart, ja... Men jeg aner ikke hvad der er normalt. (+ har vildt dårlig hukommelse mht til sidste graviditet )

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Mor til David skriver:

Det lyder af meget sådan umiddelbart, ja... Men jeg aner ikke hvad der er normalt. (+ har vildt dårlig hukommelse mht til sidste graviditet )

okay

Anmeld

23. april 2010

Low

Min veninde har fortalt mig at hun kom ned på normal vægt efter 2 mdr. 

Hun var af normal bygning. Hun havde vel taget 10 - 12 kg på og tabte dem efter de 2 mdr hun havde født

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Low skriver:

Min veninde har fortalt mig at hun kom ned på normal vægt efter 2 mdr. 

Hun var af normal bygning. Hun havde vel taget 10 - 12 kg på og tabte dem efter de 2 mdr hun havde født

okay syntes bare det gik lidt stærkt med at kg. forsvandt, men nok fordi jeg gerne så nogle af dem blev

Anmeld

23. april 2010

Munder

Jeg tabte mig rigtig hurtigt. 5 dage efter fødslen vejede jeg 3 kilo mindre end da jeg blev gravid. Det skal dog siges, at jeg var rigtig dårlig efter en meget hård fødsel.

Jeg tror det er meget forskelligt hvor hurtigt folk taber sig..

Anmeld

23. april 2010

Lullaby

Vejede 56 inden, tog 5½ på og tabte 10 efter fødslen. 1 mdr efter vejede jeg 45 kg.

Anmeld

23. april 2010

Koen.

MorpåSjælland skriver:

Vejede 56 inden, tog 5½ på og tabte 10 efter fødslen. 1 mdr efter vejede jeg 45 kg.

wow ja det har da os gået stærkt der er nok ikke noget jeg kan gøre for IKKE at tabe mig så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.