hvor meget tabte i jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Lullaby

wow ja det har da os gået stærkt der er nok ikke noget jeg kan gøre for IKKE at tabe mig så

Jeg har sådan en lille teori men ved ikke om den holder. Med Izabella tabte jeg mig jo sygt meget men hun tog også sygt på. Hun var faktisk en enorm basse. Med Yazmin tabte jeg mig kun de der kilo jeg tog på og tog faktisk på imens jeg ammede og hun er en spirrevip. Ammer du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg tog 15 kg. på mens jeg var gravid, 5 dage efter jeg havde født havde jeg tabt 17.

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

Jeg tabte mig MANGE kilo... 16 kilo på 8 timer...

Bagefter tabte jeg intet ved at amme, tror endda jeg tog et par kilo på...vejede 20 kilo for meget da jeg blev gravide og tog 25 kilo på, men da Jeppe blev et år var jeg normalvægtig igen.

Knus..

Anmeld

23. april 2010

Koen.

MorpåSjælland skriver:

Jeg har sådan en lille teori men ved ikke om den holder. Med Izabella tabte jeg mig jo sygt meget men hun tog også sygt på. Hun var faktisk en enorm basse. Med Yazmin tabte jeg mig kun de der kilo jeg tog på og tog faktisk på imens jeg ammede og hun er en spirrevip. Ammer du?

malker ud + hun får MME har haft en del besvær med det amning men det begynder da og fungere

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Eva skriver:

Jeg tabte mig MANGE kilo... 16 kilo på 8 timer...

Bagefter tabte jeg intet ved at amme, tror endda jeg tog et par kilo på...vejede 20 kilo for meget da jeg blev gravide og tog 25 kilo på, men da Jeppe blev et år var jeg normalvægtig igen.

Knus..

kan godt se der er stor forskel på hvor hurtigt folk tabte sig eller ikke gjorder, ville bare så gerne at jeg ikke blev lige så tynd som før

Anmeld

23. april 2010

Mette-Marie

Jeg tog 15,5 kg på i min første graviditet og havde tabt mig 21 kg efter 5 dage.

Mette 33+5

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

lillespurv19 skriver:

kan godt se der er stor forskel på hvor hurtigt folk tabte sig eller ikke gjorder, ville bare så gerne at jeg ikke blev lige så tynd som før

Nej, det kan jeg sørme godt forstå...har en veninde som blev så tynd så tynd og det kæmper hun stadig med...virkelig synd også fordi det ikke er så let at tage på som at tabe sig, kan de se ud som...

Anmeld

23. april 2010

Englepigen

Jeg tabte mig meget under min graviditet, men jeg nåede op på min startvægt da jeg fødte - dvs først et vægttab på knap 20 kg (kastede meget op) og så tog jeg dem på igen...

Da jeg kom hjem to dage efter jeg havde født, havde jeg tabt 7 kg, efter en uge havde jeg tabt 3 kg mere og efter yderligere en uge røg der 10 kg mere...

Så det kan godt gå hurtigt, hvis det ikke er fedt. Jeg havde heller ikke vand i kroppen (sådan så det i hvertfald ikke ud), men den lille (Maximilian vejede også kun 3012 g), fostervand og væske generelt - det var så mine kg.

Havde tæt kontakt til min SP og hun sagde det var helt okay, så længe jeg bare ikke blev ved at tabe mig

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Eva skriver:

Nej, det kan jeg sørme godt forstå...har en veninde som blev så tynd så tynd og det kæmper hun stadig med...virkelig synd også fordi det ikke er så let at tage på som at tabe sig, kan de se ud som...

nej har altid døjet med at være for tynd (vejer normalt inden jeg blev gravid kun 42kg) og det er så svært at finde noget "voksen" tøj ovs. når man samtidig kun er 157cm høj

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

lillespurv19 skriver:

nej har altid døjet med at være for tynd (vejer normalt inden jeg blev gravid kun 42kg) og det er så svært at finde noget "voksen" tøj ovs. når man samtidig kun er 157cm høj

Ja, min veninde lå også under 50 kg, hun er så 168cm, så hun er ret så tynd også... og det passer ikke til hende, er jo forskelligt hvirdan man er bygget...men hun har mistet både rumpe og barm desværre.

Håber du kan tage nogle kilo på..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.