Mænds barsel, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

oo

Mor til David skriver:

Det er helt fint at være offentligt ansat indimellem

hov, jeg vil lige sige, at man ikke er offentligt ansat når man er gymnasielærer gymnasierne er nu private virksomheder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Corn

Her holder han dem umiddelbart efter fødslen, så jeg ikke står alene om morgenen med tre unger, når jeg lige har født. Så kommer hans sommerferie, hvor også børnehaven har lukket, og så er vi ved at regne på om han ikke også lige skal have ca 4 uger på barselsdagpenge i fx august... Mens jeg stadig er på lønnet orlov

Majken 33+0

Anmeld

14. maj 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

hov, jeg vil lige sige, at man ikke er offentligt ansat når man er gymnasielærer gymnasierne er nu private virksomheder...

kom du lige i tanke om det ?

Det er vel heller ikke alle "offentligt ansatte" der har samme rettigheder.... (er virkeligt ikke inde i sådan noget, men bare jeg ved hvad jeg selv kan få, går det nok! )

Anmeld

14. maj 2010

oo

Mor til David skriver:

kom du lige i tanke om det ?

Det er vel heller ikke alle "offentligt ansatte" der har samme rettigheder.... (er virkeligt ikke inde i sådan noget, men bare jeg ved hvad jeg selv kan få, går det nok! )

jep jeg sad og læste noget til min historieeksamen og så BANG så kom jeg i tanker om den her debat for 100 år siden...underligt  (eller måske ikke så underligt når man tænker over hvor enormt kedeligt mit eksamenslæsningsmateriale er! )

Anmeld

14. maj 2010

iln

Her holdte Peter de 14 dage lige efter fødslen og så holder han 7 ugers forældreorlov + 4 ugers sommerferie her fra juni - så har manden hjemme i ca. 3 mdr. Hvordan mon det skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.