Føler mig sådan lidt What the f....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muffi . skriver:

Alexander fatter det bare ikke

Jeg husker det bare ikke som noget problem Men det kan godt være at det var det... mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Jeg husker det bare ikke som noget problem Men det kan godt være at det var det... mmm...

Man kan godt blive lidt nervøs for de kære babser

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Muffi . skriver:

Man kan godt blive lidt nervøs for de kære babser

Men det er jo vel lidt ligesom klikker træning med dyr. det har vi brugt meget med Idun, gennem hendes opvækst... For det er super nemt med børn. At lære dem ting på den måde.

Også når de er bebser

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Men det er jo vel lidt ligesom klikker træning med dyr. det har vi brugt meget med Idun, gennem hendes opvækst... For det er super nemt med børn. At lære dem ting på den måde.

Også når de er bebser

Klikker træning ???   Hvordan har i brugt det ? Med en klikker ??

Anmeld

23. april 2010

Moderator

Muffi . skriver:

Klikker træning ???   Hvordan har i brugt det ? Med en klikker ??

Ei ikke helt så strikst som med en ren-faktisk-klikker. Men vi har brugt belønningsteknikker hele vejen igennem.

Fx. da hun skulle lære at tale (først udtrykke sine behov), så fik hun jo altid hvad hun bad om. Så begyndte vi at sætte krav: HVAD VIL DU DRIKKE fx. Så fik hun det.

Da hun skulle lære at gå på wc, fik hun en katjes vingummi hver gang det lykkes, uden at tisse i bukserne Det tog 3 uger, så var der ingen våde bukser og ingen vingummier...

OSv. Så vi har brugt det rigtig rigtig meget. Det var først slik da vi nåede til wc'et. Resten har været vindruer eller lignene... VIrker kanon godt. (også med babserne fx. med at tage fra, LIGE når hun gjorde noget jeg ikke ville have og sætte på, når jeg bestemte at det var ok)...

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Ei ikke helt så strikst som med en ren-faktisk-klikker. Men vi har brugt belønningsteknikker hele vejen igennem.

Fx. da hun skulle lære at tale (først udtrykke sine behov), så fik hun jo altid hvad hun bad om. Så begyndte vi at sætte krav: HVAD VIL DU DRIKKE fx. Så fik hun det.

Da hun skulle lære at gå på wc, fik hun en katjes vingummi hver gang det lykkes, uden at tisse i bukserne Det tog 3 uger, så var der ingen våde bukser og ingen vingummier...

OSv. Så vi har brugt det rigtig rigtig meget. Det var først slik da vi nåede til wc'et. Resten har været vindruer eller lignene... VIrker kanon godt. (også med babserne fx. med at tage fra, LIGE når hun gjorde noget jeg ikke ville have og sætte på, når jeg bestemte at det var ok)...

Det lyder spændende   Kunne være jeg skulle prøve lidt i samme stil ,,  Han forstår  jo ikke så meget endnu  ,,  Belønning er klart bedre en skæld ud

Anmeld

23. april 2010

Moderator

Muffi . skriver:

Det lyder spændende   Kunne være jeg skulle prøve lidt i samme stil ,,  Han forstår  jo ikke så meget endnu  ,,  Belønning er klart bedre en skæld ud

Vi begyndte allerede fra 6 mrd med babytegn OGså gik det ellers derfra. Det er KANON også med de små. Vi har sluppet for så meget frustration... Skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.