Føler mig sådan lidt What the f....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Musen5

her den anden det blev jeg lidt overrasket....

Lå og hyggede m manden og i den forbindelse opdagede vi at min mælkeproduktion tilsyneladende er småbegyndt igen  hvilket undre mig meget. Jeg har ikk ammet siden Gabriel var 1½ mdr og han er 8 mdr nu. Jeg er umiddelbart ikke gravid da jeg havde mit skidt da vi fandt u af det (har oxo taget en bragende negativ test.)

Hjælp mig lige... hvad fanden kan det være? Er det bare noget hormonfis?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Risen

Musen5 skriver:

her den anden det blev jeg lidt overrasket....

Lå og hyggede m manden og i den forbindelse opdagede vi at min mælkeproduktion tilsyneladende er småbegyndt igen  hvilket undre mig meget. Jeg har ikk ammet siden Gabriel var 1½ mdr og han er 8 mdr nu. Jeg er umiddelbart ikke gravid da jeg havde mit skidt da vi fandt u af det (har oxo taget en bragende negativ test.)

Hjælp mig lige... hvad fanden kan det være? Er det bare noget hormonfis?

/Mette

Hmm . Hvor vildt egentligt.. Har ingen erfaringer på det område, men kunne det ikke være fordi han (din mand) har stimuleret brystet så mælken begyndte at løbe ? .. 

Anmeld

22. april 2010

Musen5

Jow det kunne det vel godt, men min mælkeproduktion har været lige nul i minimum 6 mdr så derfor blev jeg en kende chokket

Anmeld

22. april 2010

Ranarupta

Min mor fortalte forleden, at hendes bryster er begyndt at lække igen... Hun er 48 og min yngste lillesøster skal konfirmeres om 14 dage... 

Det må være hormonelt...

Anmeld

22. april 2010

Risen

Musen5 skriver:

Jow det kunne det vel godt, men min mælkeproduktion har været lige nul i minimum 6 mdr så derfor blev jeg en kende chokket

Ja det kan jeg godt forstå.. Ville jeg også blive. Men det må være en eller anden stimulering af brystet som har gjort det..  Det må jeg selv huske på til den tid: nul brystepilleri efter amning.. Det bliver han nok ked af.. haha

Anmeld

22. april 2010

Musen5

hahahahaha helt sikkert

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså... Jeg har godtnok ammet i 3½ år, men jeg kan da stadig få mælk i babserne indimellem

Når man en gang har ammet, vil man altid kunne få mælk i babserne indimellem... faktisk også nogen der aldrig har ammet...

Anmeld

22. april 2010

susser83

Hejsa!

Jeg ammede mine tvillinger i kun 3 dage, men havde stadig mælk i brysterne indtil da jeg blev gravid igen 2½ år senere. Mærkeligt

Knus Sus

Anmeld

22. april 2010

Mumto3

Det er mit indtryk at det er helt normalt at have mælk i mange måneder efter man er holdt op med at amme.

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

Ikke for at skræmme nogen   Jeg spurgte min læge hvorfor jeg pludselig producerede mælk da det var mange år siden jeg havde ammet ,, Det kan være tegn på hypofysen ikke fungere korrekt og jeg røg til akut undersøgelse af hypofysen for evt tumor ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.