Så daffer jeg da lige i kurbad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Ansemusen

Muffi . skriver:

Hvor pokker var det jeg fik det af vide ,,, Ingen boble bad eller sauna ,, Tror egentlig det var pga varmen både i badet og saunaen , det er ikke godt for den lille , ligesom hvis vi havde feber ...

Det er en skrøne at sauna osv. skulle være forbudt! Moren kan selv mærke når hun er ved at være for varm og så skal man selvfølgelig gå ud af saunaen og op af spaen. Spaen skal man ikke sidde og dase i i tyve min. i træk pga. risikoen for underlivsbetændelse fra de mange bakterier som der jo er i sådan en. Og man er mere modtagelig for dem mens man er gravid. Men jeg sad da to gange 10 min. Kunne simpelthen ikke lade være. Og var til Sauna Gus med duftolier hvor vi sad inde i 12 minutter. Kunne være blevet der en del længere følte jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Nå okay.. Det må jeg lige finde ud af i morgen så.. Trænger sku til lidt motion ovenpå alle de dumme kilo og sengeliggende dage !  

De skriver at man har tre timer i alt derinde med omklædning osv. I de tre timer må man bruge ALLE svømmehallens facilitetet både i kurbad, luksusafdelingen og selve svømmehallen og man kan nemt gå frem og tilbage mellem afdelingerne, hvilket vi gjorde! Og vi var der i 3,5 time. Der er ingen som holder øje med tiden

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Følte mig i øvrigt som født på ny imens vi var der  Det var åhhh så dejligt!! Kan kun anbefale det til alle trætte tyngede gravide!! De 140 kr. er et greb i lommen i forhold til hvor lækkert det er at slippe af med vægten. Og det var helt fantastisk at jeg kunne svømme, nu hvor jeg ellers ikke kan dyrke motion! I vandet var det ikke hårdere end når jeg ikke er gravid, hvilket var en fantastisk følelse!
Desværre har det ikke fjernet mine smerter og min nattesøvn var virkelig dårlig i nat, selvom jeg, da jeg lagde mig til at sove, forventede at sove som en sten, hihi. Men må jo bare eventuelt tage afsted igen. Skal til babysvøm og alm. svømmehal på onsdag. Tror der skal mere end én gang til for at få smerterne dæmpet i dagligdagen.

Kan i øvrigt virkelig varmt anbefale deres jet kar, hvor man sidder i et arona spabad alene i et mørkt rum med stearinlys og små dæmpede loftslys. Det koster kun 20 kr. ekstra og bestilles ved indgangen når man køber billet til kurbadet! Og der er ingen bakterier, fordi vandet er nyt og rent!

Afsted tøser, I fortjener det mere end nogen andre

Anmeld

23. april 2010

Lady Marion <3

Ansemusen skriver:

Det er en skrøne at sauna osv. skulle være forbudt! Moren kan selv mærke når hun er ved at være for varm og så skal man selvfølgelig gå ud af saunaen og op af spaen. Spaen skal man ikke sidde og dase i i tyve min. i træk pga. risikoen for underlivsbetændelse fra de mange bakterier som der jo er i sådan en. Og man er mere modtagelig for dem mens man er gravid. Men jeg sad da to gange 10 min. Kunne simpelthen ikke lade være. Og var til Sauna Gus med duftolier hvor vi sad inde i 12 minutter. Kunne være blevet der en del længere følte jeg

Jo du har nok ret i det er en skrøne , har prøvet at google det

Årh det lyder ellers lækkert , som noget jeg kunne have godt af ..

Anmeld

23. april 2010

Risen

Ansemusen skriver:

De skriver at man har tre timer i alt derinde med omklædning osv. I de tre timer må man bruge ALLE svømmehallens facilitetet både i kurbad, luksusafdelingen og selve svømmehallen og man kan nemt gå frem og tilbage mellem afdelingerne, hvilket vi gjorde! Og vi var der i 3,5 time. Der er ingen som holder øje med tiden

Øv, har fået en god omgang blærebetændelse så ingen spabad til mig idag..

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Øv, har fået en god omgang blærebetændelse så ingen spabad til mig idag..

Det er jeg ked af at høre  Håber ikke du er mærket af det, og at det snart går over!!

Anmeld

23. april 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Det er jeg ked af at høre  Håber ikke du er mærket af det, og at det snart går over!!

Sådan er det jo .. Nej er slet ikke mærket af det, det var faktisk lidt suprise suprise at jeg havde det.. Har slet ikke haft nogle tegn.. 

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Sådan er det jo .. Nej er slet ikke mærket af det, det var faktisk lidt suprise suprise at jeg havde det.. Har slet ikke haft nogle tegn.. 

Hvad sker der så hvis man går i spa? For så kunne jeg jo i princippet godt have blærebetændelse uden at vide det. Og jeg var jo i spa igår!

Anmeld

23. april 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Hvad sker der så hvis man går i spa? For så kunne jeg jo i princippet godt have blærebetændelse uden at vide det. Og jeg var jo i spa igår!

Ved jeg faktisk ikke.. Men kunne kun forstille mig at det ikke er specielt godt hvis man allerede er ramt af bakterier ? .. Bakterier elsker jo varmt vand og gode temperaturer ? .. Men skal ikke gøre mig for klog på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.