Så daffer jeg da lige i kurbad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Underligt ... Men altså - Frigg var i hvertfald glad og fro resten af dagen

Runa klagede heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Muffi . skriver:

Er der ikke noget om man ikke må sidde i boblebad el. gå i sauna hvis man er gravid ??  Bare en sidebem ...  Undersøgte det nemlig da jeg var gravid da manden og jeg ind i mellem tager os en hyggeaften   Men det måtte jeg ikke ,,,,

Det fik jeg også at vide!!    Det er både pga varmen og bakterierne!!

Stine38+1

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Tilmeldt skriver:

Det fik jeg også at vide!!   Det er både pga varmen og bakterierne!!

Stine38+1

I forhold til bakterierne skal man være påpasselig i starten af graviditeten indtil man er helt lukket dernede. Mht varmen så skal man bare ikke sidde der for længe af gangen...men det regulerer kroppen også fint selv, synes jeg

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

IDUN klagede... Men det var fordi det var svømmehal for voksne!! Og det var godtnok for galt

Anmeld

22. april 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Om en times tid sidder jeg sikkert i spaen i Frederiksberg svømmehals kurbad, eller måske flyder jeg i vægtløs tilstand i deres saltvandsbassin - heeeelt vægtløs uden at føle smerter i ben, fødder, hænder eller ryg - FAAAAAANTASTISK tænker jeg  Og så skal jeg selvfølgelig i deres sauna, bade med eteriske olier, i dampbad og have en tur i en af deres massagestole!

Kan altså bare slet ikke vente til min kusine jeg jeg skal have tre timer i ren luksus  Trænger SÅ meget til at få kroppen aflastet og til at svømme!

Jubii det bliver skønt!!! Livet er fedt

Tak Så ved jeg hvad jeg skal med kæresten i  morgen! Lækkert..! Hvad koster det pr person?

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Risen skriver:

Tak Så ved jeg hvad jeg skal med kæresten i  morgen! Lækkert..! Hvad koster det pr person?

Jeg tillader mig lige at svare for Anna: 140 kr. og så kan man være der i timevis og prøve det hele

Anmeld

22. april 2010

Risen

dorthemus skriver:

Jeg tillader mig lige at svare for Anna: 140 kr. og så kan man være der i timevis og prøve det hele

Lækkert ! Så skal jeg ud og vise strækmærker til hele frederiksbergs fine konservative beboer .. ! Er det også inklusiv svømmehalen ? Altså sådan at man kan svømme baner osv ?

Tak for svar 

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Risen skriver:

Lækkert ! Så skal jeg ud og vise strækmærker til hele frederiksbergs fine konservative beboer .. ! Er det også inklusiv svømmehalen ? Altså sådan at man kan svømme baner osv ?

Tak for svar 

Øhmm det ved jeg faktisk ikke....vi var kun i kurbadet ...og tanken om at skulle svømme baner oveni lå meget langt væk

Efter tre timer i kurbadet var jeg dødtræt, på den gode måde....OG REN!!!!

Anmeld

22. april 2010

Risen

dorthemus skriver:

Øhmm det ved jeg faktisk ikke....vi var kun i kurbadet ...og tanken om at skulle svømme baner oveni lå meget langt væk

Efter tre timer i kurbadet var jeg dødtræt, på den gode måde....OG REN!!!!

Nå okay.. Det må jeg lige finde ud af i morgen så.. Trænger sku til lidt motion ovenpå alle de dumme kilo og sengeliggende dage !  

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

dorthemus skriver:

Altså man skal jo ikke sidde de i timer  Vi var i måske højst 5-10 min af gangen. jeg kan ikke klare det for længe af gangen...så jeg lyttede til min krop og gik så i igen lidt senere

Det var DEJLIGT!!!!!!

Ja det er super lækkert og afslappende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.