Så daffer jeg da lige i kurbad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.551 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Ansemusen

Om en times tid sidder jeg sikkert i spaen i Frederiksberg svømmehals kurbad, eller måske flyder jeg i vægtløs tilstand i deres saltvandsbassin - heeeelt vægtløs uden at føle smerter i ben, fødder, hænder eller ryg - FAAAAAANTASTISK tænker jeg  Og så skal jeg selvfølgelig i deres sauna, bade med eteriske olier, i dampbad og have en tur i en af deres massagestole!

Kan altså bare slet ikke vente til min kusine jeg jeg skal have tre timer i ren luksus  Trænger SÅ meget til at få kroppen aflastet og til at svømme!

Jubii det bliver skønt!!! Livet er fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bare mit YNGLINGS KURBAD!!!.. Vi var der også i søndags med Dorthemusen

GO FORNØJELS og jeg er ikk misundelig ... eller noget

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

Bare mit YNGLINGS KURBAD!!!.. Vi var der også i søndags med Dorthemusen

GO FORNØJELS og jeg er ikk misundelig ... eller noget

Tark  

Ja det sagde Dorthe nemlig godt, og så var det jo at jeg tænkte at NU må jeg se at få brugt den billet der har ligget og kukkeleret i et år! Og har da virkelig aldrig trængt så meget til det som jeg gør nu!! Er SÅ træt og har ondt, så jeg lige begyndte at tude ved tanken om det stykke jeg skulle gå fra metroen til svømmehallen. Så min søde kæreste, sagde at jeg da bare kunne tage en taxa. Det koster ikke ret meget herfra og kører aldrig i taxa ellers. Er jeg alt for nærrig til. Men idag står den på luksus, og når man kan begynde at tude af træthed tænker jeg at man har fortjent det - eller noget!

Skal man egentligt booke tid til de der single duftbade og til massage ved indgangen, ved du det?

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

JEG ER MEGA MISUNDELIG!!!!  Nyd det, nyd det, nyd det

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

Er der ikke noget om man ikke må sidde i boblebad el. gå i sauna hvis man er gravid ??  Bare en sidebem ...  Undersøgte det nemlig da jeg var gravid da manden og jeg ind i mellem tager os en hyggeaften   Men det måtte jeg ikke ,,,,

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Ansemusen skriver:

Tark  

Ja det sagde Dorthe nemlig godt, og så var det jo at jeg tænkte at NU må jeg se at få brugt den billet der har ligget og kukkeleret i et år! Og har da virkelig aldrig trængt så meget til det som jeg gør nu!! Er SÅ træt og har ondt, så jeg lige begyndte at tude ved tanken om det stykke jeg skulle gå fra metroen til svømmehallen. Så min søde kæreste, sagde at jeg da bare kunne tage en taxa. Det koster ikke ret meget herfra og kører aldrig i taxa ellers. Er jeg alt for nærrig til. Men idag står den på luksus, og når man kan begynde at tude af træthed tænker jeg at man har fortjent det - eller noget!

Skal man egentligt booke tid til de der single duftbade og til massage ved indgangen, ved du det?

Ja, det skal man bestille tid til Men der er altid til at få tid i mens man er der.

Du skal prøve det HELE... Det er bare balsam for sjælen. Og helt sikkert - snup en taxa. Det gælder om at pleje rugekassen. Det lærte jeg i sidste uge

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Muffi . skriver:

Er der ikke noget om man ikke må sidde i boblebad el. gå i sauna hvis man er gravid ??  Bare en sidebem ...  Undersøgte det nemlig da jeg var gravid da manden og jeg ind i mellem tager os en hyggeaften   Men det måtte jeg ikke ,,,,

Vi spurgte i søndags derinde og de sagde ikke at der var noget vi skulle passe på

Vi var tydeligt heller ikke de eneste 2 gravide derinde

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Vi spurgte i søndags derinde og de sagde ikke at der var noget vi skulle passe på

Vi var tydeligt heller ikke de eneste 2 gravide derinde

Hvor pokker var det jeg fik det af vide ,,, Ingen boble bad eller sauna ,, Tror egentlig det var pga varmen både i badet og saunaen , det er ikke godt for den lille , ligesom hvis vi havde feber ...

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Muffi . skriver:

Hvor pokker var det jeg fik det af vide ,,, Ingen boble bad eller sauna ,, Tror egentlig det var pga varmen både i badet og saunaen , det er ikke godt for den lille , ligesom hvis vi havde feber ...

Underligt ... Men altså - Frigg var i hvertfald glad og fro resten af dagen

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Muffi . skriver:

Altså man skal jo ikke sidde de i timer  Vi var i måske højst 5-10 min af gangen. jeg kan ikke klare det for længe af gangen...så jeg lyttede til min krop og gik så i igen lidt senere

Det var DEJLIGT!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.