Billede af test.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Spirit

jeg ville være 4+2  idag.  14 rugedag.  31 cylusdag. (normalt mellem 28-32)  men jeg har ingen tegn på mens skal komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Sofiedk

Jeg vil sige at jeg væsentlig bedre kan se en utydelig streg på de sidste billeder du har taget og det må jo betyde der er noget, forhåbentlig er det ikke en biokemisk graviditet, men bare en langsom startende graviditet. Hvor må det dog være nervepirrende, håber så meget din blodprøve siger helt perfekt positiv

Anmeld

24. april 2010

Kløver

Spirit skriver:

De er tydeligere i virkeligheden.

ud fra billederne, også selvom de er lidt tydeligere i virkeligheden, ville jeg ikke kunne sige de er positive, når "stregerne" først kommer så lang tid efter, testen er ugyldig efter de 5-10 min der står om i pakken.

måske det er for tidligt endnu

for tydelig positiv blodprøve på mandag

Anmeld

24. april 2010

Muffinmus

Uha, det er jo svært at sige... Der er jo forskel på folk.

F.eks, hvis min test havde set sådan ud 4+, ja så ville de ende i en abort eller forsinket mens. Mine teste er mere tydelige selv flere dage før tid end dine er nu her. Så stod jeg med dine tests, ja så ville jeg vide at det endte en en BIO eller SA eller MA.

Men hvis du er langsom til at udskille HCG i forhold til mig kan det være den er god nok Men i hvert fald er dine teste så utydelige som de kan være, men kan dog godt se stregen:-) Så håber for dig det ender godt for dig trods de næsten negative tests nu.... Der er forskel på tid og skærme, men kan da i hvert fald se dem:-)

Anmeld

26. april 2010

Kløver

er meget spændt

hvordan gik blodprøvetagningen i dag

masser af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.