Billede af test.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Louisiana

Åh, undskyld!! Så først nu, at du havde skrevet en lodret streg! For den kan jeg ikke se  Undskyld...!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Persille83

Jeg har meget svært ved at se et kryds, som clearblue-testen skal have for at være positiv. Men hvis du selv kan ane noget ( som kan være svært at se på billeder ), så tag en test om et par dage og se om den ikke er blevet mere tydelig.

Hvornår er/var din testdag i forhold til mens?

Anmeld

22. april 2010

Spirit

jeg skal have taget bp på mandag.  min mens svinger mellem 28 til 32 dage så det er lidt svært at vide.  jeg er på dag 28 idag.

Anmeld

22. april 2010

Kløver

hm jeg kan se en lodret streg ude til højre, til venstre er der en vandret streg, hvis den skal danne et kryds, som i en anden clear blue jeg har set kan jeg ikke se den lodrette der hvor der burde danne et kryds.

så nej jeg kan heller ikke se en lodret streg

Anmeld

23. april 2010

Louisiana

Har du fundet ud af, om du er gravid?? 

Anmeld

23. april 2010

Sofiedk

Spændt på at høre en update også, har du taget en ny test her til morgen? Jeg kan desværre ikke rigtig ane noget kryds nogle steder på testen, men sæt eventuelt et nyt billede ind af en ny test

Anmeld

24. april 2010

Spirit

Nej ikke endnu.

skal først have taget blodprøve på mandag.  men tror desværre ikke jeg er gravid. øvøv.

Jeg har taget en strimmeltest fra chemtrue og den får en flot lyserød streg efter 1 time. griner.   jeg forstår ikke hvorfor der kommer de streger så sent. det er ikke en skygge men en rigtig streg.

Anmeld

24. april 2010

Sofiedk

Har du taget billede af den test der kommer efter en times tid? Nogle gange kan man jo godt få en svag positiv test efter tiden er gået hvis man har meget lidt hcg og måske er en langsom danner ... Krydser fingre for det er det der sker

Anmeld

24. april 2010

Spirit

De er tydeligere i virkeligheden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

Spirit skriver:

Prøver med billede senere

Hvor tidligt har du testet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.