Billede af test.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.830 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Spirit

Jeg tog en clearblue plus. den med krydset.  og i 10 min kunne jeg se en lodret streg.  kan i også se den ?  Jeg tog den ud af oinden for bedre at kunne se den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

oo

jeg ved ikk lige hvordan clearblue testen virker, men jo ude til højre kan jeg sagtens se en blå lodret streg

Anmeld

21. april 2010

Louisiana

Altså.... Jeg kan sagtens se en lodret streg!! Kender ikke den der test, betyder det positiv?? I så fald, vil jeg da sige tillykke 

Anmeld

21. april 2010

grinbidderen

Spirit skriver:

Jeg tog en clearblue plus. den med krydset.  og i 10 min kunne jeg se en lodret streg.  kan i også se den ?  Jeg tog den ud af oinden for bedre at kunne se den.

jeg kan både se en lodret og en vandret streg så jeg tør godt sige tillykke du er gravid....

Anmeld

21. april 2010

B&J

har ikke så meget forstand på lige den men skal der ikke være et plus/kryds før den er positiv???

men håber da ikke vil så gerne sige tillykke til dig..

Anmeld

21. april 2010

Delilah

Jeg kan umiddelbart ikke se en streg hvor pilen er men tag en ny prøve så du kan tjekke bedre efter.

krydser fingre for dig 

Anmeld

21. april 2010

Bondepigen

Spirit skriver:

Jeg tror lige jeg ane den lodrette på det nederste billede, men det kan osse være lyset.... Hmm, du må tage en mere om nogle dage..

Håber den er der!

Anmeld

21. april 2010

ekzunz

Nej - den kan jeg ikke se.

Anmeld

21. april 2010

Gellan

Spirit skriver:

Synes jeg kan ane en svag markering, hvor stregen burde være (altså der hvor antistofferne er placeret), men kan ikke sige, at jeg ser en streg... :/

Anmeld

21. april 2010

Gellan

Spirit skriver:

Synes jeg kan ane en svag markering, hvor stregen burde være (altså der hvor antistofferne er placeret), men kan ikke sige, at jeg ser en streg... :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.