Selvom jeg selvfølgelig håber for jer at det sker til tros for din mands nedsatte sædkvalitet, når I nu ønsker jer et barn, men jeg syntes ikke selve udmeldingen om at der skal gå to år er mærkelig, jeg syntes mange gange lægerne tager udgangspunkt i at en del kvinder, efter at have været på p-piller i mange år, har brug for tid før systemet er helt i orden igen, mange jeg kender har haft brug for halvandet år efter p-pille stop for der er sket noget i babyretningen, og her er de et par år ældre end dig.. så selv om det er møguretfærdig når man nu gerne vil have det skal ske lige nu, trr jeg det er en forholdsvis normal procedure. men kan så læse at mange andre har fået hjælp inden, hvilket jeg bare syntes er vildt dejligt og stort, for mig er et år ikke længe (ved godt I ikke alle er enige), men en graviditet kommer jo ikke fordi man ønsker den brændende, den kommer vel når kroppen er klar, og for mange betyder det et langt stykke tid efter stop med p-piller, men andre bliver gravide på dem, men det skal ikke forstås som at jeg ikke kan forstå man syntes et år er lang tid, når man er så fokuceret på det at få et barn, jeg syntes bare ikke biologisk set det er lang tid, fordi man skal ramme ægløsningen og så skal sædcellerne gide arbejde sig derop.. der er bare mange ting der skal ramle sammen på det præcise tidspunkt...
Men held og lykke.. 
Anmeld