Er bare så træt af projekt baby. Jeg orker ikke mere at tænke på at ikke drikke, ikke spise dit og ikke gøre dat, for at optimere fertilitet og hvis nu...!! Jeg er sgu ikke gravid endnu, og tænker at jeg måske aldrig bliver det.
Det er til at blive sindsyg i hovdet af. Og hvorfor skulle jeg egentlig tænke så meget over det. Jeg har levet et forbilledeagtigt liv, hele mit liv, og så uden at tænke på det, for det lå ligesom i opdragelsen. Jeg har dyrket sport og spist sundt altid, jeg kan ikke særlig godt lide søde sager, og har aldrig vejet et gram for meget eller for lidt. Har aldrig været på kur, fordi jeg synes at det er åndsvagt men div. slankekure. Jeg har heller aldrig overøst mig med kemikalier.
Jeg har været sundsund unden at tænke det mindste over det. Indtil for ca et halvt år siden hvor vi virkelig kampstartede projekt baby. Siden da har jeg stresset alt for meget over at leve så sundt som jeg kan, med det resultat at min cyklus har teet sig lige siden, der er sket alt muligt, aldrig det samme hver cyklus.
Min største last, som er at jeg kan godt li' at feste, eller sidde med familien og drikke et glas vin eller to i weekenden, blev også helt parkeret (det med festerne var dog ikke så svært siden de fleste af veninderne enten er blevet mødre eller er flyttet). Denne månede tænkte jeg så, hul i det hele. Spiste hvad jeg havde lyst til, tog på vild druk sammen med min lillesøster, hvor der blev festet til den lyse morgen, to weekender i træk. Surprise, ingen pletblødninger ingen brystspændinger eller nogetsomhelst andet underligt. Det må så lære mig at jeg virkelig skal lade være med at tænke over det.
Fuck hvor var det her en lang svade af brok!! Sorry, i behøver as ikke at kommentere 
Anmeld