Jeg er ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

TbCp

Jeg vil da forøvrigt lige fortælle at Liva først faldt i søvn omkring 21.15 igår.... hun har dog kun været vpgen 1 gang i nat, hvor Carsten gik ind til hende og så kom hun ind til os omkring 5.30, men sover endnu!
Så er forholdsvis god nat, og selvom jeg igen ikke kunne falde i søvn synes jeg at jeg er rimelig frisk her til morgen.... og solen skinner og det er bare skønt

Da hun vågnede i nat græd hun bare som pisket.... tror desværre hun er i en af de "dumme-drømme-perioder" igen. måske det smitter af på hende at vi går og er lidt urolige over forskellige ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

lion

Krydser mine fingre for at det går Carsten godt i dag og at Liva vil lade sin mor sove godt i nat.

Anmeld

23. april 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jeg læste lige, det du skrev, op for Carsten igår aftes.... Vi prøver idag at sige til dagplejeren at hun bare skal lade hende sove til middag så længe hun vil og så prøver vi at tage den derfra. Det lyder jo nemlig meget rigtigt det du skriver....

Hun er dog ikke stoppet helt med middagslur, hun får stadig en time i dagplejen hver dag, man nu prøver vi så at lade hende sove og se hvor længe det bliver og om det giver nogen ændring.

Tak for dit svar, det er altså rart at have jer herinde, indimellem kan det være svært selv at se hvad løsningen måske kan være, fordi man står midt i det og synes man har prøvet alt.

Jeg er glad for, at det jeg skrev gav mening! Og nu er jeg da spændt på at høre, om det har haft nogen effekt? - Hvor længe sov hun til middag og hvordan gik aftenen/natten?

Anmeld

23. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Jeg er glad for, at det jeg skrev gav mening! Og nu er jeg da spændt på at høre, om det har haft nogen effekt? - Hvor længe sov hun til middag og hvordan gik aftenen/natten?

Jeg tænkte faktisk lige på at jeg skulle ind og opdatere.

Hun sov knap 2 timer, hun blev vækket da et af de andre børn stod op. Hun sover middagslur indenfor i dp, men tror vi tager barnevognen med igen fra på mandag.
Hun var faktisk ret nem at putte igår aftes, ikke alt det brok og bøvl som der har været længe, og hun faldt ret hurtigt i søvn. Tror den var ca. 20.30 da hun sov.

Hun vågnede en gang i nat hvor Carsten bare lige kunne give hende sutten og så stod hun op kl. 5.30

Anmeld

23. april 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jeg tænkte faktisk lige på at jeg skulle ind og opdatere.

Hun sov knap 2 timer, hun blev vækket da et af de andre børn stod op. Hun sover middagslur indenfor i dp, men tror vi tager barnevognen med igen fra på mandag.
Hun var faktisk ret nem at putte igår aftes, ikke alt det brok og bøvl som der har været længe, og hun faldt ret hurtigt i søvn. Tror den var ca. 20.30 da hun sov.

Hun vågnede en gang i nat hvor Carsten bare lige kunne give hende sutten og så stod hun op kl. 5.30

Sådan

Anmeld

23. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Sådan

Jeg håber virkelig at det går den rigtig vej!

Anmeld

23. april 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jeg håber virkelig at det går den rigtig vej!

Ja for pokker da - det andet er jo ikke til at leve med!! Hun er også stor til at skulle bøvle sådan med den søvn!

Anmeld

23. april 2010

Lilletrold

Sender dig lige en masse kram, det er SÅ hårdt når man ikke får sin søvn. Jeg håber det virker med de råd du har fået, ellers ved du jo at jeg er den lidt skøre kvinde der foreslår det lidt alternative  For i længden kan du ikke blive ved med ikke at sove, selvom vi kvinder får de mest ekstreme kræfter når det handler om vores barn/børn. Håber det bedste for jer alle sammen med søvn, ro og arbejde, det fortjener i. Knus fra mig

Anmeld

23. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja for pokker da - det andet er jo ikke til at leve med!! Hun er også stor til at skulle bøvle sådan med den søvn!

Hun har sovet til middag i legestuen idag, glemte at spørge hvor længe...
MEN..... hun er lige blevet puttet uden bøvl, hun kom selv hen til mig og sagde hun ville op (altså bæres op i seng)

Anmeld

23. april 2010

TbCp

Lilletrold skriver:

Sender dig lige en masse kram, det er SÅ hårdt når man ikke får sin søvn. Jeg håber det virker med de råd du har fået, ellers ved du jo at jeg er den lidt skøre kvinde der foreslår det lidt alternative  For i længden kan du ikke blive ved med ikke at sove, selvom vi kvinder får de mest ekstreme kræfter når det handler om vores barn/børn. Håber det bedste for jer alle sammen med søvn, ro og arbejde, det fortjener i. Knus fra mig

Kom gerne med forslag under alle omstændigheder

hvis det her viser sig at være løsningen er der måske andre der vil kunne bruge dine råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.