Lækker opskrift m. kyllingefiletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

B&J

SeptemberBaby skriver:

hva' ba' ?

ikke i munden i bunden af et fad skær dem i ringe også steg kyllingen let også put fløde du kan putte pekant ost til bacon peberfrugt champe eller hvad man vil have i og kan putte ost oven på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Frk. Himmelblå

B&J skriver:

ikke i munden i bunden af et fad skær dem i ringe også steg kyllingen let også put fløde du kan putte pekant ost til bacon peberfrugt champe eller hvad man vil have i og kan putte ost oven på...

He he, OK, fik de sjoveste (og mest absurde) billeder for mit indre blik 

Lyder lækkert!

Anmeld

28. juli 2010

B&J

SeptemberBaby skriver:

He he, OK, fik de sjoveste (og mest absurde) billeder for mit indre blik 

Lyder lækkert!

kan jeg godt forstå fik jeg også da jeg læste det igen

Anmeld

28. juli 2010

Jeg har også en lækker og nem opskrift!

Svits kyllingerne lidt på panden, og læg dem derefter over på et stykke sølvpapir.. Så fylder Jeg alt hvad jeg lige har liggende, oven på, fx. bacon, ost, peberfrugt, tomater, hvidløg, gulerødder og hvad man nu ellers lige har.. Så folder jeg sølvpapiret op omkring, så der står en tut op i luften, hvis du forstår.. (Nærmest som en karamel, bare kun den ene tut) og så i ovnen i 15-20min.. Laver ris/bulgur til, og hælder væden i sølvpapiret over...MMmmhhh... Kyllingen bliver rigtig saftig af det....

Man kan iøvrigt også lave den ret med hakkebøffer.. Bliver også virkeligt lækkert!

Anmeld

28. juli 2010

Happiness

Tilmeldt skriver:

Jeg har også en lækker og nem opskrift!

Svits kyllingerne lidt på panden, og læg dem derefter over på et stykke sølvpapir.. Så fylder Jeg alt hvad jeg lige har liggende, oven på, fx. bacon, ost, peberfrugt, tomater, hvidløg, gulerødder og hvad man nu ellers lige har.. Så folder jeg sølvpapiret op omkring, så der står en tut op i luften, hvis du forstår.. (Nærmest som en karamel, bare kun den ene tut) og så i ovnen i 15-20min.. Laver ris/bulgur til, og hælder væden i sølvpapiret over...MMmmhhh... Kyllingen bliver rigtig saftig af det....

Man kan iøvrigt også lave den ret med hakkebøffer.. Bliver også virkeligt lækkert!

Lyder også lækkert!!! Skal "tutten" være lukket eller åben??

Anmeld

28. juli 2010

oo

milla83 skriver:

Godt nok lang tid siden du skrev dette indlæg, men faldt lige over det, i min jagt på madplan Lyder godt nok lækkert! Spiser i ris til?? Eller er der andet der er bedre??

vi ar nogle gange spiste nye kartofler med hjemmelavet pesto og andre gange laver vi en salat af nye kartofler, cherrytomater, agurk, peberfrugt, babyleafs, feta, forårsløg og kolde ærter og så flute til men man kan sikkert også sagtens spise ris til, man kan jo evt lave dobbelt op af "sovsen" man kommer over kyllingen, så har man lidt at skovle ovenpå risene

Anmeld

28. juli 2010

milla83 skriver:

Lyder også lækkert!!! Skal "tutten" være lukket eller åben??

Jeg ved sq egentligt ik om det har noget at sige!?  Jeg laver den bare altid så den er krummet lidt sammen, uden at være helt tæt presset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.