Lækker opskrift m. kyllingefiletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.392 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Vinker

Tænkte om I måske havde en suuuuper god opskrift jeg må få? Jeg har taget nogle kyllingefiletter op, men mangler ideer til hvad jeg skal lave med dem.... Det skal være børnevenligt (dvs ikke for stærkt!)

Håber at I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Tænkte om I måske havde en suuuuper god opskrift jeg må få? Jeg har taget nogle kyllingefiletter op, men mangler ideer til hvad jeg skal lave med dem.... Det skal være børnevenligt (dvs ikke for stærkt!)

Håber at I kan hjælpe mig

kylling i Karry... ;0) (Arla.dk´s opskrift)

eller

i et fad med mornay sauce og grøntsager;0)

Anmeld

21. april 2010

B&J

Tag nogle porre i munden steg kylling let og put dem oven på put fløde peberfruger til også lidt sprøde bacon også ost oven på det er namme namme også ris til

Anmeld

21. april 2010

Tullebobs

Jeg plejer gerne at smøre grøn pesto på og så vikle parmaskinke omkring - og derefter 25 min i ovnen og så er mad...

Kh Trine

Anmeld

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

Tullebobs skriver:

Jeg plejer gerne at smøre grøn pesto på og så vikle parmaskinke omkring - og derefter 25 min i ovnen og så er mad...

Kh Trine

hvad får i til? jeg elsker pesto!

Anmeld

21. april 2010

Tullebobs

ka-ri-na skriver:

hvad får i til? jeg elsker pesto!

Jeg laver gerne ovnkartofler med grøn sauce til (fromage frais smagt til med krydderurter og citron) eller en god bulgursalat m. cherrytomater, avocado, persille, chasewnødder og forårsløg med citronolivenolie over.

Kh Trine

Anmeld

21. april 2010

Sisley

Min favorit med kyllingefilet er at skære fileterne i passende småstykker og smide dem i sauterpanden med løg, peberfrugt og gulerødder i strimler. Når kyllingen er gennemstegt tilsætter jeg kokosmælk og smager til med salt, peber, karry og paprika.

Hvis man vil spicy det lidt op kan man tilføje ingefær og citrongræs.

Hertil ris. 

Anmeld

21. april 2010

mullesmith2

Jeg tror vi skal have ganske almindelig kyllingefillet stegt på panden med nogle ovn pommes og god salat og måske en bernaise  evt. flutes (hvidløg selfølgelig)

Anmeld

21. april 2010

LHA

Kyllingfilet med pikantost indeni og bacon omkring kyllingen. Det er super godt og kan også spises af børn.  Med nogle ovnbagt kartofler samt grøntsager.

Anmeld

21. april 2010

Bom

Kylling i cola???? Det er da ihvertfald børne venlig..

Jeg har en knald go opskrift, hvis det er??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.