Gæt gæt gæt.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

JustAnotherName

Jeg læste først at det var en dreng nu - efter jeg havde stemt og gættet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Trolde_mor

JustAnotherName skriver:

Jeg læste først at det var en dreng nu - efter jeg havde stemt og gættet

Well godt gættet

Hehe... der er 15 andre der har gjort det samme hehe

Anmeld

21. april 2010

Trolde_mor

BlyViol skriver:

tillykke med jeres lille dreng er spændende at følge med  i en graviditet når man selv snart er ved vejs ende..

knus mitzie 34+2

Tusind tak

Har det på samme måde - syntes det er SÅ spændende at følge med i jer gravide der er længere end mig

Lille-nivs mor 17 + 0

Anmeld

21. april 2010

Trolde_mor

Tak alle, for at være med i den lille gættelege, og hvor er i da bare super seje til at gætte altså

Og tusind tak for lykønskningerne

Anmeld

23. april 2010

VIPpigen

Lille-nivs mor skriver:

Klar til at høre svaret på om det er en puthøne eller trold?

58 % har stemt dreng - og det ser ud til at man i fremtiden trygt kan stole på alle i dejlige quinder / baby-brugere...

For det er nemlig en lille fantastisk dejlig dreng

Vi så både 3D/4D og hørte hans hjerte, samt så gennemstrømning i navlestreng.... Jamen det var bare så fantastisk

Jeg lå bare og tudede helt vildt da jeg så det lille ansigt og hørte det dejlige lille hjerte slå Det var simpelthen det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet....

Vores store lille-nivse-dreng er ca. 20 cm. og vejer 175 g. og er rigtig stor og fin, han vejer sågar 5 g. mere end computeren sagde han skulle gøre, så han er jo bare super fin.

Christian (lægen) tjekkede kønnet 4 gange / løbende, tjekkede at nyerne var der, sagde at der var godt med plads (fostervand) tjekkede at begge ben og begge arme var der og at knoglerne sad i kroppen som de skulle...

ALT var bare perfekt, og oplevelsen af en læge der bare gennemtjekkede alt og bruigte en halv time på at scanne og sågar viste 3D/4D)...

Og så for 400 kr. Jamen altså...

Kæresten fulgte også bare ivrigt med på begge skærme..."det er vores lille dreng.." sagde han stolt, kiggede mig i øjnene og kysset mig blidt bagefter - vores lille dreng... ihhh.. det er nu underligt at vide at lille.niv er en lille dreng

til jer allesammen

Vi fik 3 scanningsbilleder med hjem, hvor man skulle kunne se hans pung og fine tap- men ligner nu ikke... Men jeg er jo heller ikke læge.. griner.. Og så fik vi et af hans lille ansigt

Smider billeder op imorgen Også at det jeg fik handlet - puha det sved i pungen

Eii... Tillykke søde! Hvor er det bare dejligt, havde tænkt jeg skulle fange dig på FB, og lige høre, men tænkte at det kunne være du havde lagt det herud, da der ikke kommer familie og venner på samme måde

Rigtig mange gange tillykke med HAM, hvor er det bare skønt og ja, man følger jo med i dem som er længere henne... hihi, nok derfor jeg følger med i din graviditet...

Kram

Anmeld

23. april 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Eii... Tillykke søde! Hvor er det bare dejligt, havde tænkt jeg skulle fange dig på FB, og lige høre, men tænkte at det kunne være du havde lagt det herud, da der ikke kommer familie og venner på samme måde

Rigtig mange gange tillykke med HAM, hvor er det bare skønt og ja, man følger jo med i dem som er længere henne... hihi, nok derfor jeg følger med i din graviditet...

Kram

Havde også overvejet at skrive til dig hehe.. Men tænkte, fortæller det jo imorgen formiddag.

Men tys tys hehe..

Men ja, det er en dejlig lille dreng, med masser af energi hehe... Er nærmest som forelsket hehe

Nemlig, det er dejligt med nogen der er lidt længere henne end en selv.

Knus til dig smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.