Lille-nivs mor skriver:
Klar til at høre svaret på om det er en puthøne eller trold? 
58 % har stemt dreng - og det ser ud til at man i fremtiden trygt kan stole på alle i dejlige quinder / baby-brugere...
For det er nemlig en lille fantastisk dejlig
dreng
Vi så både 3D/4D og hørte hans hjerte, samt så gennemstrømning i navlestreng.... Jamen det var bare så fantastisk 
Jeg lå bare og tudede helt vildt da jeg så det lille ansigt og hørte det dejlige lille hjerte slå
Det var simpelthen det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet....
Vores store lille-nivse-dreng er ca. 20 cm. og vejer 175 g. og er rigtig stor og fin, han vejer sågar 5 g. mere end computeren sagde han skulle gøre, så han er jo bare super fin.
Christian (lægen) tjekkede kønnet 4 gange / løbende, tjekkede at nyerne var der, sagde at der var godt med plads (fostervand) tjekkede at begge ben og begge arme var der og at knoglerne sad i kroppen som de skulle...
ALT var bare perfekt, og oplevelsen af en læge der bare gennemtjekkede alt og bruigte en halv time på at scanne og sågar viste 3D/4D)...
Og så for 400 kr. Jamen altså... 
Kæresten fulgte også bare ivrigt med på begge skærme..."det er vores lille dreng..
" sagde han stolt, kiggede mig i øjnene og kysset mig blidt bagefter - vores lille dreng... ihhh.. det er nu underligt at vide at lille.niv er en lille dreng 
til jer allesammen
Vi fik 3 scanningsbilleder med hjem, hvor man skulle kunne se hans pung og fine tap- men ligner nu ikke...
Men jeg er jo heller ikke læge..
griner.. Og så fik vi et af hans lille ansigt
Smider billeder op imorgen
Også at det jeg fik handlet - puha det sved i pungen 
Eii... Tillykke søde! Hvor er det bare dejligt, havde tænkt jeg skulle fange dig på FB, og lige høre, men tænkte at det kunne være du havde lagt det herud, da der ikke kommer familie og venner på samme måde