Gæt gæt gæt.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Laulund87

pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

mullesmith2

tror det er en lækker lille dreng der gemmer sig.

Anmeld

21. april 2010

Trolde_mor

Klar til at høre svaret på om det er en puthøne eller trold?

58 % har stemt dreng - og det ser ud til at man i fremtiden trygt kan stole på alle i dejlige quinder / baby-brugere...

For det er nemlig en lille fantastisk dejlig dreng

Vi så både 3D/4D og hørte hans hjerte, samt så gennemstrømning i navlestreng.... Jamen det var bare så fantastisk

Jeg lå bare og tudede helt vildt da jeg så det lille ansigt og hørte det dejlige lille hjerte slå Det var simpelthen det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet....

Vores store lille-nivse-dreng er ca. 20 cm. og vejer 175 g. og er rigtig stor og fin, han vejer sågar 5 g. mere end computeren sagde han skulle gøre, så han er jo bare super fin.

Christian (lægen) tjekkede kønnet 4 gange / løbende, tjekkede at nyerne var der, sagde at der var godt med plads (fostervand) tjekkede at begge ben og begge arme var der og at knoglerne sad i kroppen som de skulle...

ALT var bare perfekt, og oplevelsen af en læge der bare gennemtjekkede alt og bruigte en halv time på at scanne og sågar viste 3D/4D)...

Og så for 400 kr. Jamen altså...

Kæresten fulgte også bare ivrigt med på begge skærme..."det er vores lille dreng.." sagde han stolt, kiggede mig i øjnene og kysset mig blidt bagefter - vores lille dreng... ihhh.. det er nu underligt at vide at lille.niv er en lille dreng

til jer allesammen

Vi fik 3 scanningsbilleder med hjem, hvor man skulle kunne se hans pung og fine tap- men ligner nu ikke... Men jeg er jo heller ikke læge.. griner.. Og så fik vi et af hans lille ansigt

Smider billeder op imorgen Også at det jeg fik handlet - puha det sved i pungen

Anmeld

21. april 2010

MarleneH

Lille-nivs mor skriver:

Klar til at høre svaret på om det er en puthøne eller trold?

58 % har stemt dreng - og det ser ud til at man i fremtiden trygt kan stole på alle i dejlige quinder / baby-brugere...

For det er nemlig en lille fantastisk dejlig dreng

Vi så både 3D/4D og hørte hans hjerte, samt så gennemstrømning i navlestreng.... Jamen det var bare så fantastisk

Jeg lå bare og tudede helt vildt da jeg så det lille ansigt og hørte det dejlige lille hjerte slå Det var simpelthen det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet....

Vores store lille-nivse-dreng er ca. 20 cm. og vejer 175 g. og er rigtig stor og fin, han vejer sågar 5 g. mere end computeren sagde han skulle gøre, så han er jo bare super fin.

Christian (lægen) tjekkede kønnet 4 gange / løbende, tjekkede at nyerne var der, sagde at der var godt med plads (fostervand) tjekkede at begge ben og begge arme var der og at knoglerne sad i kroppen som de skulle...

ALT var bare perfekt, og oplevelsen af en læge der bare gennemtjekkede alt og bruigte en halv time på at scanne og sågar viste 3D/4D)...

Og så for 400 kr. Jamen altså...

Kæresten fulgte også bare ivrigt med på begge skærme..."det er vores lille dreng.." sagde han stolt, kiggede mig i øjnene og kysset mig blidt bagefter - vores lille dreng... ihhh.. det er nu underligt at vide at lille.niv er en lille dreng

til jer allesammen

Vi fik 3 scanningsbilleder med hjem, hvor man skulle kunne se hans pung og fine tap- men ligner nu ikke... Men jeg er jo heller ikke læge.. griner.. Og så fik vi et af hans lille ansigt

Smider billeder op imorgen Også at det jeg fik handlet - puha det sved i pungen

Tillykke med jeres lille dreng, dejligt at alt er som det skal være..  Så fik jeg jo ret...

Knus Marlene

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

tillykke med jeres lille dreng er spændende at følge med  i en graviditet når man selv snart er ved vejs ende..

knus mitzie 34+2

Anmeld

21. april 2010

Soap

Stort tillykke med den lille dreng 

Sagde det jo nok 

Anmeld

21. april 2010

Ansemusen

Tillykke med jeres lille dreng  Endnu en dreng i klubben

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke Det var jo det jeg sagde

Anmeld

21. april 2010

JustAnotherName

Dreng

Anmeld

21. april 2010

JustAnotherName

Nå - er det kommet frem at det ER en dreng ?? 
Jamen så stort tillykke   ....det var også mit gæt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.