Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er dagen kommet hvor vi skal til kønsscanning og se om lille-niv er en lille pige eller lille dreng
Nu har der været nogle gæt omkring kønnet, og så tænkte jeg at jeg da kunne lave en lille gætte leg ud af det - så derfor har jeg sat billeder ind af lille-niv fra NF scanning og af min mave idag.
Så gæt gæt gæt.. Og så kan du jo senere idag se om du har gættet rigtigt
Håber i alle får en hel fantastisk dag
Knus fra en helt igennem utålmodig "lille-nivs mor" der slet ikke kan vente til at se sin dejlige lille-niv igen og har en masse sommerfugle i maven hihi
Vi bliver super glade hvis bare det er en baby - uanset om det er en dreng eller pige
Vi skal til nykøbing falster og skal være der kl. 11.20 - og så skal der selvfølgelig ud og shoppes lidt bagefter - godt at vi ikke har bil - det sætter i det her tilfælde heldigvis lidt begrænsninger hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gætter på en pige Synes din mave ligner min rigtig meget, da jeg ventede mig, og der kom en dejlig tøs ud.
Tror det er en dreng
Pige
Og gør dig selv en tjeneste at fjerne piercingen inden den begynder vandre ud så du får grimt ar
Åhh jeg gætter på en lille puthøne. Hvor er det rart at se billeder af den lille efter det styrt du var igennem det varmer helt nu at se den ligger trykt inde i sin mors mave og den ikke sådan er til at slå omkuld
Tak fordi vi måtte se med
Knus til dig
har stemt dreng
Noget siger mig at det bliver en lille bølle trold (dreng)
med den mavse kan det kun være en dreng
Dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128