Hvad gør I, hvis det ikke lykkes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Ranarupta

Hej, 

Da kæresten og jeg var igang med selve projekt baby og det tog os 14 mdr. at blive gravide, så havde vi bl.a. en del snakke omkring adoption. 
Jeg er ikke inde i, hvordan arbejdsgangen er mht. diverse behandlingsmetoder, da vi selv blev gravide i en pause fra min PCO-behandling.

Men hvad er jeres tanker? Altså hvis nu I ikke kan blive gravide med behandling? 
Vores egne tanker var, at så ville vi ikke tøve med at adoptere. "Selvfølgelig" ville vi helst have vores "eget", men vi ville ikke elske et adoptivbarn mindre blot fordi det ikke var biologisk vores...

Jeg er ikke ude på at træde nogle over tæerne og beklager, hvis jeg gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Skouboe

Vi har også vendt adoption herhjemme og er begge 2 enige om at kunne vi ikke få "vores egne" børn, så ville vi begge to gerne adoptere.

til historien hører så også at min mands lillesøster er adopteret fra Columbia, så det er helt naturligt i deres familie.

Nu er vi så så heldige at vi på trods at min PCO er gravide med nummer 2, da vi ikke ville kunne blive godkendte til at adoptere pga. min sclerose.

Anmeld

21. april 2010

Kløver

Ranarupta skriver:

Hej, 

Da kæresten og jeg var igang med selve projekt baby og det tog os 14 mdr. at blive gravide, så havde vi bl.a. en del snakke omkring adoption. 
Jeg er ikke inde i, hvordan arbejdsgangen er mht. diverse behandlingsmetoder, da vi selv blev gravide i en pause fra min PCO-behandling.

Men hvad er jeres tanker? Altså hvis nu I ikke kan blive gravide med behandling? 
Vores egne tanker var, at så ville vi ikke tøve med at adoptere. "Selvfølgelig" ville vi helst have vores "eget", men vi ville ikke elske et adoptivbarn mindre blot fordi det ikke var biologisk vores...

den tanke har jeg slet ikke lyst til at tænke lige nu

Anmeld

21. april 2010

Ranarupta

Maja84 skriver:

den tanke har jeg slet ikke lyst til at tænke lige nu

Sorry... 

Anmeld

21. april 2010

Dansker i England

Vi har talt en del om forskellige muligheder, hvis det ikke kan lykkedes, og adoption er også blevet vendt, men ingen af os vil gøre det. Ikke for at der er noget galt med at adoptere - forstå det ikke på den måde, men vi vil helst have biologiske børn, og hvis det ikke lykkes denne gang heller, må min mand lære at leve uden bio-børn.

Anmeld

21. april 2010

Riksen

Vi har også talt om det, og vi vil gerne adoptere. Men jeg tror, at det kræver lidt at nå dertil, hvor man må erkende, at man ikke kan få børn på naturlig vis.

Anmeld

21. april 2010

gruener

Jeg blev gravid uden det var med vilje og er nu 19+3, men før da, snakkede vi om at hvis det blev et problem, ville vi adoptere. Det snakker vi stadig om. Vi vil begge to gerne hjælpe et lille barn der har brug for det. Hvis vi har muligheden om nogle år, tror jeg helt sikkert vi gør det.

Anmeld

21. april 2010

Bare mig..

Jeg ville helt sikkert adopterer, hvis der ikke var mulighed for bio.børn...

I min familie er det også en "naturlig" ting, da min moster har adopteret to yndige piger fra Indien!

Anmeld

21. april 2010

Faith

Ranarupta skriver:

Hej, 

Vi var osse inde på muligheden for adoption da de første 5 behandlinger ikke havde båret frugt. Men vi kom aldrig så langt, for det 6. og sidste forsøg resulterede i tvillingedrenge (er 23+4 i dag). Men jeg tror osse vi havde valgt adoption i sidste ende hvis det var kommet dertil.

Anmeld

21. april 2010

MM1987

Jeg har bestemt overvejet adoption - og for mig er det næsten ikke mit 2. valg...

Jeg har undersøgt meget omkring adoption, og fandt så desværre ud af at jeg ikke kan adoptere da jeg har leddegigt... Det var en hård en at sluge...

Så den eneste mulighed jeg har er at behandlingen lykkedes... Så det SKAL den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.