når man mærker baby for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Ej hvor fantastisk... Dygtig lille fisk du har!!!! Hvordan går det med dig???

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor fantastisk... Dygtig lille fisk du har!!!! Hvordan går det med dig???

Knus Lene

det går godt jeg er meeeeget træt, men er startet på jern igår, så håber det hjælper. og så er der en ond ond hovedpine, men jeg mistænker jernmangel! kvalmen er vendt lidt igen og igår stråle-opkastede jeg meget pludseligt (jeg troede det var et surt opstød, men det var opkast). men alt i alt har jeg det godt, er bare gravid

hvordan går det med dig? og rugningen? hvad siger mavefornemmelsen?

Anmeld

20. april 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

I starten af begge graviditeter, der var det sådan med mig, at hver gang jeg troede jeghavde mærket noget, så afventede jeg lige om det endte i gasudslip - ellers konstaterede jeg at det var baby

første gang jeg mærkede den yngste, der sad jeg i min venindes have, og det føltes som om der var en der lige hev neglen henover min lynlås i bukserne - det var også lidt spøjst

Anmeld

20. april 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

det går godt jeg er meeeeget træt, men er startet på jern igår, så håber det hjælper. og så er der en ond ond hovedpine, men jeg mistænker jernmangel! kvalmen er vendt lidt igen og igår stråle-opkastede jeg meget pludseligt (jeg troede det var et surt opstød, men det var opkast). men alt i alt har jeg det godt, er bare gravid

hvordan går det med dig? og rugningen? hvad siger mavefornemmelsen?

Puuuuh, lydder som en hård omgang... Håber jern hjælper!!!

Jeg ved det ikke rigtigt... Der er jo over en uge til test... Men der er da tegn... Men på den anden side... Det var der jo også sidst... Og der var ikke noget... Så... Nu må vi se... Men gud hvor jeg håber den er der!!! Den omgang jeg var igennem sidst var ikke rar... Avs...

Knus Lene

Anmeld

20. april 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

min mor siger JA

neeej hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

20. april 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Puuuuh, lydder som en hård omgang... Håber jern hjælper!!!

Jeg ved det ikke rigtigt... Der er jo over en uge til test... Men der er da tegn... Men på den anden side... Det var der jo også sidst... Og der var ikke noget... Så... Nu må vi se... Men gud hvor jeg håber den er der!!! Den omgang jeg var igennem sidst var ikke rar... Avs...

Knus Lene

åh jeg håber SÅ meget at det er dig der laver sådan et her indlæg om...3-4 måneder

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Ih stort tillykke med de første spark det er bare fantastisk. 

Anmeld

20. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

min mor siger JA

PRÆCIS, ligesom en haletudse der kilder en indvendigt. Det er så skønt at mærke. Jeg kunne fremprovokere det ved at lægge mig på maven i sengen, bare et tip ;-)

Anmeld

20. april 2010

M.O.A.R.

Hold op hvor er du heldig du kan mærke det så tidligt..  Jeg mærkede bobler i uge 15 - 16 mener jeg, og spark fra uge 19..

STORT TILLYKKE MED DEN LILLE DYGTIGE HALETUDSE DER SVØMMER RUNDT OG SLÅR MED HALEN 

Malene 40+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.