når man mærker baby for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det føles som om man har slugt en levende guldfisk Så det er helt sikkert bebsen du har mærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Faith

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Ja jeg synes det føles præcis sådan.... Eller som en sommerfugl der lige flakser med vingerne og rammer maveskindet

Anmeld

20. april 2010

lion

Du mærkede babyen. Tillykke med det. Det første spark er altid specielt

Anmeld

20. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

første gang jeg mærkede liv stod jeg i kø i føtex og delte sågar min oplevelse med kassedamen

jeg kan huske at jeg i mange måneder syntes at det føltes som tarmbevægelser

Anmeld

20. april 2010

oo

Milka skriver:

første gang jeg mærkede liv stod jeg i kø i føtex og delte sågar min oplevelse med kassedamen

jeg kan huske at jeg i mange måneder syntes at det føltes som tarmbevægelser

haha, ja Søren sagde også "er du sikker på det ikke bare var en prut der sad fast?"

Anmeld

20. april 2010

N&J

Tjuhl skriver:

min mor siger JA

Mit føltes som en fisk der slog med halen, men alle snakkede om bobler, så jeg slog det hen, men ja du har vist lige mærket baby for første gang.. STORT.. 

Anmeld

20. april 2010

oo

NikitasMoar skriver:

Mit føltes som en fisk der slog med halen, men alle snakkede om bobler, så jeg slog det hen, men ja du har vist lige mærket baby for første gang.. STORT.. 

jeg har også gået og tænkt på bobler hele tiden, men sådan var det slet ikke. så da jeg mærkede det, skrev jeg til min mor og hun sagde jojo, det er den

Anmeld

20. april 2010

Bavianis

Jeg mærkede det første gang i 19. eller 20. uge, og hver dag fra 21. uge. Jeg synes det mærkes som når man f.eks. har en muskel ved øjet, der "hopper" (sådan fordi den er i krampe). Det er VERDENS bedste følelse...

Tillykke

Anmeld

20. april 2010

oo

Bavianis skriver:

Jeg mærkede det første gang i 19. eller 20. uge, og hver dag fra 21. uge. Jeg synes det mærkes som når man f.eks. har en muskel ved øjet, der "hopper" (sådan fordi den er i krampe). Det er VERDENS bedste følelse...

Tillykke

ja, det er der også lige en fra navlestrengen der har skrevet, at det føles som tics

Anmeld

20. april 2010

lululupo

uhhh ja det var præcis således det føles for mig, som en slørhale forestillede jeg mig;-) DEJLIGT DEJLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.