når man mærker baby for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. april 2010

oo

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ranarupta

Ihh Trine!! Tillykke med sparkene!!

Hvor er det bare stort!

Anmeld

20. april 2010

oo

Ranarupta skriver:

Ihh Trine!! Tillykke med sparkene!!

Hvor er det bare stort!

ja vildt stort, jeg sad og forklarede og forklarede hvordan det føltes til Søren på vejen hjem, mens jeg hylede og Søren sad og smilede helt tåbeligt meget. Jeg mærkede det først i bilen og tænkte "hva satan?" og så kom det igen midt i netto og så sagde jeg "æh...der er enten noget galt eller også kan jeg mærke babyen!" og så stod Søren bare

Anmeld

20. april 2010

Risen

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Ja den følelse beskriver det meget godt i starten.. En lille fisk, eller et lille "blob".. Tillykke med det da

Anmeld

20. april 2010

Mathilde

Ja det skal nok passe at det er baby du mærker

Fin beskrivelse iøvrigt

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

Det er sådan en skøn følelse

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

Ej hvor vildt at du har mærket det stående så tidligt  Her gik det laaang tid før jeg kunne mærke det når jeg stod op eller foretog mig noget. Skulle koncentrere mig en del.

Og ja, det lyder bestemt som små spark  Kan huske hvor glad jeg selv blev! Stort tillykke med den lilles første mærkbare spark

Anmeld

20. april 2010

oo

Ansemusen skriver:

Ej hvor vildt at du har mærket det stående så tidligt  Her gik det laaang tid før jeg kunne mærke det når jeg stod op eller foretog mig noget. Skulle koncentrere mig en del.

Og ja, det lyder bestemt som små spark  Kan huske hvor glad jeg selv blev! Stort tillykke med den lilles første mærkbare spark

jeg var slet ikke forberedt på det, jeg havde jo lige læst om 16. uge igår og der skrev de, at man var heldig hvis man mærkede det der, så jeg tænkte der går lææææææænge endnu.

men det var ikke til at tage fejl af da det skete 2. gang!

Anmeld

20. april 2010

NoName

Tjuhl skriver:

min mor siger JA

Weeee  .... Tillykke med det første "blob"

NoName 25+6

Anmeld

20. april 2010

MM1987

Tillykke med det...

Det må være sådan en fantastisk følelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.