Jeg skriver ikke noget på nettet (hverken her eller andre steder), der ikke tåler dagens lys. For det her forum er min tommelfingerregel nok at jeg ikke siger noget her, jeg ikke ville sidde og snakke om på et offentligt sted. Ikke dermed være sagt at jeg ville hænge en plakat op med det, men hvis jeg ikke ville stå på en banegård eller sidde på en cafe, hvor andre kunne høre det og fortælle, ville jeg nok heller ikke fortælle det her.
Jeg har med vilje valgt ikke at være særlig anonym, da jeg en af de ting jeg godt kunne lide fra starten herinde var at folk var rigtige, genkendelige mennesker. For mig betyder det ikke så meget om nogen jeg kender, eller for den sags skyld nogen fra Ekstrabladet, skulle læse med, men jeg har ikke lyst til at mine indlæg kommer op, når man søger på mit navn på google. Derfor kunne jeg ikke finde på at bruge mit fulde navn som profilnavn, eller mit mellemnavn, der er lidt specielt. Jeg checker jævnligt hvad der ligger om mig selv på google, og ved at google bliver brugt en del i min arbejdssammenhæng til at checke min profesionelle baggrund, og der synes jeg ikke mine indlæg på baby har noget at gøre. Det gør mig ikke noget at folk der læser med her kan lægge to og to sammen og finde ud af hvem jeg er (hvilket skulle være ret enkelt), men det behøver ikke lige at komme op som søgeord, hvis en kollega eller studerende leder rundt på nettet efter information om mig.

Maria
Anmeld