Baby.dk - hvor meget fortæller du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg skrev jo også bare at det er MIN mening. Jeg er faktisk fuldstændig græskkatolsk om jeg bliver googlet eller hvad HVIS jeg blev statsminister eller andet, har jeg så meget bagage, jeg ALDRIG ville kunne slette anyways.

Så for mig er det lige gyldigt. - Men jeg skrev at det var MIN holdning. - at andre har lyst tilat bruge den er da fint ..

Men det er ikke alle ting, jeg har lyst til at svare på i en tråd, hvis folk er ano.

Det er også helt fint at du har det sådan  Jeg stiller bare spørgsmål ved det..

Må man spørge hvad du f.eks ikke vil svare på hvis TS er ano?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Det er også helt fint at du har det sådan  Jeg stiller bare spørgsmål ved det..

Må man spørge hvad du f.eks ikke vil svare på hvis TS er ano?

De der tråde hvor folk er ano og bare skriver noget for at skabe dårlig stemning. Dem går jeg udenom.

Eller hvis der slet ikke er nogen grund til det. Så går jeg også udenom. Så bliver jeg utryg og føler ikke at der er nogen person bag. Men der går jeg jo bare udenom.

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hey tøser....

Jeg sad lige og læste nogle gamle tråde og så overraskede det mig bare hvor mange der egentlig fortæller (næsten) hele deres livshistorie herinde.... Eller i hvert fald rigtig mange ting, som man burde tro kun var de nærmeste der vidste..

Mange af brugerne kan jeg kun huske fordi de har skrevet noget herinde som jeg har bidt mærke i f.eks at de har problemer med kæresten, deres fortid og barndom eller lign..

Og nu hvor EB.dk også snuser rundt herinde -

Tænker du så over hvad du skriver på baby.dk, eller har du ikke noget imod at folk herinde ved diverse ting om dig og dit liv?

WHAT!! I guder hvor sindssygt.

Jeg startede som mere eller mindre anonym herinde, og havde brug for en del råd og spark, men efterhånden som jeg nu har været her et års tid, kender få til min historie, men langt fra alle

Jeg fortæller det, mine venner og omgangskreds ved, men de nærmere detaljer beholder jeg som regel selv, medmindre jeg er Ano.

K.h. Linda

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg skrev jo også bare at det er MIN mening. Jeg er faktisk fuldstændig græskkatolsk om jeg bliver googlet eller hvad HVIS jeg blev statsminister eller andet, har jeg så meget bagage, jeg ALDRIG ville kunne slette anyways.

Så for mig er det lige gyldigt. - Men jeg skrev at det var MIN holdning. - at andre har lyst tilat bruge den er da fint ..

Men det er ikke alle ting, jeg har lyst til at svare på i en tråd, hvis folk er ano.

Sådan har jeg det også. Hvis der er startet et ømtåleligt emne af en Ano, så tøver jeg da også ofte med at svare...

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

WHAT!! I guder hvor sindssygt.

Jeg startede som mere eller mindre anonym herinde, og havde brug for en del råd og spark, men efterhånden som jeg nu har været her et års tid, kender få til min historie, men langt fra alle

Jeg fortæller det, mine venner og omgangskreds ved, men de nærmere detaljer beholder jeg som regel selv, medmindre jeg er Ano.

K.h. Linda

Yes yes, den er god nok..

Se her: https://www.baby.dk/debat/46529pi1/ordet-er-frit/baby-dk-debat-citeret-paa-eb-dk.aspx

Anmeld

20. april 2010

Low

Jeg skriver de ting som jeg ikke er "bange" for kommer ud til de forkerte mennesker. Når man skriver ting på nettet så har næsten alle angang til det.

Anmeld

20. april 2010

MariaJ

Jeg skriver ikke noget på nettet (hverken her eller andre steder), der ikke tåler dagens lys. For det her forum er min tommelfingerregel nok at jeg ikke siger noget her, jeg ikke ville sidde og snakke om på et offentligt sted. Ikke dermed være sagt at jeg ville hænge en plakat op med det, men hvis jeg ikke ville stå på en banegård eller sidde på en cafe, hvor andre kunne høre det og fortælle, ville jeg nok heller ikke fortælle det her.

Jeg har med vilje valgt ikke at være særlig anonym, da jeg en af de ting jeg godt kunne lide fra starten herinde var at folk var rigtige, genkendelige mennesker. For mig betyder det ikke så meget om nogen jeg kender, eller for den sags skyld nogen fra Ekstrabladet, skulle læse med, men jeg har ikke lyst til at mine indlæg kommer op, når man søger på mit navn på google. Derfor kunne jeg ikke finde på at bruge mit fulde navn som profilnavn, eller mit mellemnavn, der er lidt specielt. Jeg checker jævnligt hvad der ligger om mig selv på google, og ved at google bliver brugt en del i min arbejdssammenhæng til at checke min profesionelle baggrund, og der synes jeg ikke mine indlæg på baby har noget at gøre. Det gør mig ikke noget at folk der læser med her kan lægge to og to sammen og finde ud af hvem jeg er (hvilket skulle være ret enkelt), men det behøver ikke lige at komme op som søgeord, hvis en kollega eller studerende leder rundt på nettet efter information om mig.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.