Baby.dk - hvor meget fortæller du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Anonym trådstarter

Hey tøser....

Jeg sad lige og læste nogle gamle tråde og så overraskede det mig bare hvor mange der egentlig fortæller (næsten) hele deres livshistorie herinde.... Eller i hvert fald rigtig mange ting, som man burde tro kun var de nærmeste der vidste..

Mange af brugerne kan jeg kun huske fordi de har skrevet noget herinde som jeg har bidt mærke i f.eks at de har problemer med kæresten, deres fortid og barndom eller lign..

Og nu hvor EB.dk også snuser rundt herinde -

Tænker du så over hvad du skriver på baby.dk, eller har du ikke noget imod at folk herinde ved diverse ting om dig og dit liv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Stumpen

Jeg er nok en af dem der skriver for meget.. Jeg glemmer at min mødregruppe ikke kun består af min mødregruppe

Men jeg er slet ikke i tvilv om at EB og andre blade og aviser har været inde over hele vejen igennem og læst med fra sidelinjen.

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Jeg har heller ikke altid lige tænkt over at det var et offentligt forum jeg skrev i ...  Har lukket min gamle profil og startet på en frisk   Lidt mere ano ...

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg er nok en af dem der skriver for meget.. Jeg glemmer at min mødregruppe ikke kun består af min mødregruppe

Men jeg er slet ikke i tvilv om at EB og andre blade og aviser har været inde over hele vejen igennem og læst med fra sidelinjen.

Det er nemlig det jeg tænker - at mange ikke tænker over at hele DK kan læse med hvis de har lyst....

Og især hvis man er kommet tæt på nogen herinde f.eks en mødregruppe, så glemmer man måske at det ikke er et lukket forum..

Men tak for svar....

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Åhh det ved jeg nu ikke om jeg gør. Jeg synes ikke jeg skriver noget andre ikke må vide. jeg er ikke så hemmelig en person  Men jeg har så heller ikke noget at skjule hvad jeg ved af 

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Åhh det ved jeg nu ikke om jeg gør. Jeg synes ikke jeg skriver noget andre ikke må vide. jeg er ikke så hemmelig en person  Men jeg har så heller ikke noget at skjule hvad jeg ved af 

Nej, men jeg tænker også bare mere på at der jo er en masse fremmede (ikke aktive burgere) som kan finde frem til en masse oplysninger om dig og din familie..

F.eks husker jeg dig fordi du engang satte en masse billeder ind af jeres hus...  Du har ikke noget imod at folk du ikke kender ved hvordan du bor osv?

Anmeld

20. april 2010

Tynen

Jeg skrev rigtig meget (Og mange ting) herinde en gang, men jeg har virkelig mistet lystet løbende over de sidste par måneder.

Dels fordi at der har været så mange fake profiler gennem tiden, som stjæler billeder/historier m.m., men også fordi at jeg er blevet "genkendt" (Ej, det lyder så VIP    ) på gaden da jeg havde mine børn med ude og handle.
En bag mig i køen spurgte mig om det ikke var mig fra baby, da det ikke var så tit at man hørte de navne jeg lige havde kaldt mine børn.

Desuden ved man aldrig hvem der læser med, og jeg ville være svært utilfreds med at fx. min chef sad og "snagede" i mit "privatliv" eller at noget  jeg har skrevet evt. kan blive brugt imod mig en gang i fremtiden.

Lang og rodet smøre - Er sulten, så det skal gå lidt stærkt

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Anonym skriver:

Nej, men jeg tænker også bare mere på at der jo er en masse fremmede (ikke aktive burgere) som kan finde frem til en masse oplysninger om dig og din familie..

F.eks husker jeg dig fordi du engang satte en masse billeder ind af jeres hus...  Du har ikke noget imod at folk du ikke kender ved hvordan du bor osv?

Nææ der stå jo ingen adresse det bare et hus det kan da ligge over alt i midt jylland. og hvis folk virkelig gerne ville finde en skal de jo nok finde en uanset hvor synlig du er på baby.dk. 

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Tynen skriver:

Jeg skrev rigtig meget (Og mange ting) herinde en gang, men jeg har virkelig mistet lystet løbende over de sidste par måneder.

Dels fordi at der har været så mange fake profiler gennem tiden, som stjæler billeder/historier m.m., men også fordi at jeg er blevet "genkendt" (Ej, det lyder så VIP   ) på gaden da jeg havde mine børn med ude og handle.
En bag mig i køen spurgte mig om det ikke var mig fra baby, da det ikke var så tit at man hørte de navne jeg lige havde kaldt mine børn.

Desuden ved man aldrig hvem der læser med, og jeg ville være svært utilfreds med at fx. min chef sad og "snagede" i mit "privatliv" eller at noget  jeg har skrevet evt. kan blive brugt imod mig en gang i fremtiden.

Lang og rodet smøre - Er sulten, så det skal gå lidt stærkt

Det er præcis også det jeg tænker - at man kan blive genkendt og så ved folk pludselig en masse ting om en som man måske egentlig ikke ønskede at der var andre en f.eks ens mødregruppe der vidste..

Men man kan bare ikke vide hvem der lurer med..

Og tænk engang at den person kunne huske dine børns navne - så må du sgu være VIP

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er kun meget få ting jeg ikke skriver her. Jeg kan ikke se, hvorfor man skal skjule en del af sin personligthed. Jeg har ikke noget at skjule

Men der er da meget få særlig hemmelige ting,som jeg vælger ud hvor jeg fortæller.

Men alt det med at være ano osv. Den slags gider jeg ikke Kan man ikke sige det med åbent fjæs, skal man ikke sige det - MIN MENING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.