Baby.dk - hvor meget fortæller du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

wamse

Jeg er meget åben omkring mit liv, og det er generelt sådan jeg er som person. Det er min måde at få lettet trykket på følelserne, når noget er for meget.

Jamen jeg tror ikke der står noget, som jeg ikke kan stå ved og skulle nogen kontakte mig pga noget jeg har har skrevet, så tager jeg den derfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

TbCp

Jeg skriver en hel del... men er det mere ømtålelige emner gør jeg det som anonym i den gruppe jeg opholder mig mest i.... der ved de hvem jeg er, selvom jeg skriver som anonym, og kan derfor give gode og brugbare råd.

Ind imellem er det abre rart at "lufte ud" overfor andre end forældre, manden osv.

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Der er kun meget få ting jeg ikke skriver her. Jeg kan ikke se, hvorfor man skal skjule en del af sin personligthed. Jeg har ikke noget at skjule

Men der er da meget få særlig hemmelige ting,som jeg vælger ud hvor jeg fortæller.

Men alt det med at være ano osv. Den slags gider jeg ikke Kan man ikke sige det med åbent fjæs, skal man ikke sige det - MIN MENING

Jeg synes bestemt ikke at ano-knappen er noget fis.. Jeg kan godt have brug for et råd eller 2.. Men har bestemt ikke lyst til (som Tynen også skriver) at min chef kan kunne google mig og se hvilke ting jeg måske tumler med i min hverdag..

Jeg har ikke brug for at hele DK ved hvem jeg er og hvem mine børn er..

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg synes bestemt ikke at ano-knappen er noget fis.. Jeg kan godt have brug for et råd eller 2.. Men har bestemt ikke lyst til (som Tynen også skriver) at min chef kan kunne google mig og se hvilke ting jeg måske tumler med i min hverdag..

Jeg har ikke brug for at hele DK ved hvem jeg er og hvem mine børn er..

Jeg skrev jo også bare at det er MIN mening. Jeg er faktisk fuldstændig græskkatolsk om jeg bliver googlet eller hvad HVIS jeg blev statsminister eller andet, har jeg så meget bagage, jeg ALDRIG ville kunne slette anyways.

Så for mig er det lige gyldigt. - Men jeg skrev at det var MIN holdning. - at andre har lyst tilat bruge den er da fint ..

Men det er ikke alle ting, jeg har lyst til at svare på i en tråd, hvis folk er ano.

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Nææ der stå jo ingen adresse det bare et hus det kan da ligge over alt i midt jylland. og hvis folk virkelig gerne ville finde en skal de jo nok finde en uanset hvor synlig du er på baby.dk. 

Jeg er helt enig.

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

Der er kun meget få ting jeg ikke skriver her. Jeg kan ikke se, hvorfor man skal skjule en del af sin personligthed. Jeg har ikke noget at skjule

Men der er da meget få særlig hemmelige ting,som jeg vælger ud hvor jeg fortæller.

Men alt det med at være ano osv. Den slags gider jeg ikke Kan man ikke sige det med åbent fjæs, skal man ikke sige det - MIN MENING

Kunne ikke havde sagt det bedre. 

Anmeld

20. april 2010

Lone Jakobsen

jeg er rimelig åben omkring de fleste ting. jeg tror på åbenhed og ærlighed.....og vælger jeg at være ano skal det virkelig være et ømfindigt emne.

Anmeld

20. april 2010

Soap

Kort og godt : Ikke mere end jeg kan tåle høre igen hvis der nu skulle snige sig et familie medlem eller andet bekendt skab herind 

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

Jeg skriver kun de ting, som jeg synes er nødvendige at folk ved sådan et sted som her. Hele min livshistorie og privatliv synes jeg ikke der er nogen grund til at pensle ud herinde. Men jeg har skam samtidig stor respekt for dem som er meget mere åbne omkring deres liv herinde end jeg eksemplevis er! Synes man skal gøre helt som man føler for!

Anmeld

20. april 2010

MM1987

Jeg tænker ikke så meget over at alle kan læse med. Jeg skriver det der falder mig ind og det jeg har brug for at dele.

Jeg kan stå inde for alt det jeg skriver, og er derfor ikke så nervøs for at skulle stå til ansvar for det jeg skriver herinde. 

Jeg har da overvejet at der er nogen som jeg ikke umiddelbart vil have skal vide at jeg er i behandling for at blive gravid - men hvis det skulle ske at de fandt vej herind, så skidt pyt - for det er jo sandheden.

Jeg bruger aldrig ano knappen - for hvis jeg ikke kan stå inde for jeg skriver, så skriver jeg det ikke - men man ved jo aldrig om man kunne få brug for den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.