er der nogen af jer der også har det sådan?
der er sjældent noget af det jeg gør der for mig er "godt nok"... hvis jeg laver mad, og det smager godt, kan jeg altid finde en ting jeg lige skulle have puttet i, eller som også lige kunne have været lækkert eller eller eller.... jeg når aldrig det punkt hvor det er ultimativt, eller "godt nok"...
det samme gælder når jeg skal købe tøj eller udstyr til Nikoline.... Hvis ikke Martin skar igennem, ja så ville jeg sgu aldrig få købt noget... for det er aldrig "godt nok"...
dette indlæg handler om tanker jeg har gået med alt for længe... Jeg tænker ting i stykker, alt bliver liiiige vendt 1000 gange i mit hovede... Og det påvirker min omverden... Jeg tror ikke Nikoline bemærker det men det gør min familie og min kæreste... og jeg bemærker det også selv nu...... for det stresser mig, meget!
det stresser mig at jeg nu snart har været væk fra arb. markedet i 2 år!!! at jeg ikke føler jeg bidrager med noget, jeg føler ikke jeg "virker/dur"... Og disse dekstruktive tanker er jeg nødt til at få væk, for jeg kan mærke jeg har været lige på kanten af en depression, igen! hvis ikke Martin hiver mig i ørerne er jeg en sortseer uden lige....
Jeg tror det er derfor jeg ikke har været så aktiv herinde en tid....
men piger.... fortæl mig nu hvordan jeg bedst kommer det her til livs? det MÅ ikke smitte af på Nikoline....
Anmeld