Sner det seriøst i Billund?!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

N&J

Ja det sner, sludre også i esbjerg lige nu.. puhh det er koldt, og mig som havde slukket for alt varmen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Dansker i England

Hvor er jeg bare glad for, jeg ikke bor i DK. Det var da utroligt med alt den sne, I faar. Skal det aldrig ende? Vi har rigtig godt vejr herovre

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Det samme som sidste år? 

Vi vil helt vild gerne se det igen nu Lucas jo større og har mere tid og så det jo lidt sjovere 

Jæpz det samme som sidste år.

Desværre er det sidste år han kan holde det. Det er for dyrt. Han får jo ingen tilskud eller noget. Så han har ikke råd mere.

Så det skal være rigtig hyggeligt.

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

NikitasMoar skriver:

Ja det sner, sludre også i esbjerg lige nu.. puhh det er koldt, og mig som havde slukket for alt varmen.. 

der er også slud her i odense nu.....

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

det sner på sydfyn, men der er 8 grader, så der er ikke chance for det lægger sig.

men der var altså også minus 4 grader i jylland i nat, såe...

AI NU STOPPER I!!!!!!!!!!!! - Fyn er altså ved at være riiiimelig tæt på sjælland!!... Ikke noget sne over broen! nix...

Anmeld

20. april 2010

karina1980

da jeg fik fri kl 12 inde på OUH, begyndte det at små regne, inden jeg nåede føtex(10 min senere) faldt der en god blanding af sne og regn.

og ja nu er jeg hjemme(vissenbjerg) og intet har ændret sig, der falder stadig en masse slud, men set på den lyse side, så det fint nok med vand til alt det vi har plantet og jordtemp er 7 grader og luft kun 3 grader her, men vi har også haft frost på bilen de sidste 3 dage

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Vi måtte også skrabe is af bilen i morgen, og her er der faldet sne/slud i over 1 time nu

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jæpz det samme som sidste år.

Desværre er det sidste år han kan holde det. Det er for dyrt. Han får jo ingen tilskud eller noget. Så han har ikke råd mere.

Så det skal være rigtig hyggeligt.

Nåå øv så skal i ikke holde det der i år? 

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Diana... skriver:

Nåå øv så skal i ikke holde det der i år? 

Nej i år er sidste år at det bliver holdt...

Anmeld

20. april 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Min kollega fik en sms fra hendes veninde, at det sner i Billund..?!... Jeg forstår det virkelig ikke. Hvordan kan det, det?

Jer der bor derovre, kig lige ud af vinduet og fortæl mig om det sner..

DET SNER I SVENDBORG..... bare til info!! øv!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.