Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kollega fik en sms fra hendes veninde, at det sner i Billund..?!... Jeg forstår det virkelig ikke. Hvordan kan det, det?
Jer der bor derovre, kig lige ud af vinduet og fortæl mig om det sner..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. skrev lige inde på facebook at det sneet i ribe. jeg har lige kikket ud af mit vindue og kan så sige det også sneer i Engesvang (midtjylland)
min mor siger at det sner i toftlund (sønderjylland)
Her i Hvidovre skinner solen
Zafir skriver: Min kollega fik en sms fra hendes veninde, at det sner i Billund..?!... Jeg forstår det virkelig ikke. Hvordan kan det, det? Jer der bor derovre, kig lige ud af vinduet og fortæl mig om det sner..
de havde også lovet slud jo.... :0)
jeg rullede lige med øjnene da de begyndte at fable om nattefrost!!
Hva sker der mand?!... Det var 8+ grader og sol da jeg stod op... Nu er der godtnok skyer, meeeen...
Det er nok aske
Zafir skriver: Hva sker der mand?!... Det var 8+ grader og sol da jeg stod op... Nu er der godtnok skyer, meeeen... Det er nok aske
ha ha.... ja det er slet ikke sne, men aske....
ka-ri-na skriver: de havde også lovet slud jo.... :0) jeg rullede lige med øjnene da de begyndte at fable om nattefrost!!
Vi har skrabe is på bilen om morgen (kl. 7) 3 dage inden for den sidste uge
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrobservationer.htm
Sørme så, det sner flere steder i dk lige nu..
MoarHvidovre skriver: Vi har skrabe is på bilen om morgen (kl. 7) 3 dage inden for den sidste uge
ja, vi måtte også igang i foregårds..... det er bare træls.... så kom dog med sol og sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128