Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
der har ikke sneet i Hjallerup, Nordjylland (endnu ) men ja, vi har os haft frost på bilen et par morgener.. men tjek lige vejrudsigten på DMI!!! De lover mellem 15-20 grader på søndag i Nordjylland.. Bare det holder
kh tina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg klager, hvis vi får sne i NV SJ!!!...
Også må vi alle sammen huske, ikke at stille basilikum udenfor endnu... OG ikke klippe roserne
tb skriver: der har ikke sneet i Hjallerup, Nordjylland (endnu ) men ja, vi har os haft frost på bilen et par morgener.. men tjek lige vejrudsigten på DMI!!! De lover mellem 15-20 grader på søndag i Nordjylland.. Bare det holder kh tina
Jeg stemmer for 15-20 grader omkring Horsens i weekenden!!!... Årets første vikingemarked. IKKE NOGET SNE!!!!!!
Zafir skriver: Min kollega fik en sms fra hendes veninde, at det sner i Billund..?!... Jeg forstår det virkelig ikke. Hvordan kan det, det? Jer der bor derovre, kig lige ud af vinduet og fortæl mig om det sner..
Min kollega fik en sms fra hendes veninde, at det sner i Billund..?!... Jeg forstår det virkelig ikke. Hvordan kan det, det?
Jer der bor derovre, kig lige ud af vinduet og fortæl mig om det sner..
vi bor i fredericia og har pt store fine hvide snefnug der daler ned fra himlen
Heller ikke noget sne, slud hagl eller regn herover på Mors (Nordvestjylland) endnu
Det har også bare at blive væk da, har sgu da pakket lillepigens flyverdragt og vinterstøvler ned
det sner på sydfyn, men der er 8 grader, så der er ikke chance for det lægger sig.
men der var altså også minus 4 grader i jylland i nat, såe...
MoarHvidovre skriver: Vi har skrabe is på bilen om morgen (kl. 7) 3 dage inden for den sidste uge
Vi har skrabe is på bilen om morgen (kl. 7) 3 dage inden for den sidste uge
Ja det samme her.
Zafir skriver: Jeg stemmer for 15-20 grader omkring Horsens i weekenden!!!... Årets første vikingemarked. IKKE NOGET SNE!!!!!!
Det samme som sidste år?
Vi vil helt vild gerne se det igen nu Lucas jo større og har mere tid og så det jo lidt sjovere
Det har sneet lidt her i Frederikshavn og jeg kunne se på facebook at det også har sneet i Svendborg
Det sneer helt vildt her i Egtved, som ligger tæt på Billund. Dog heldigvis ikke noget der bliver liggende. Det er til at sig over!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128