vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Mor til matilde og gustav

Skouboe skriver:

Jeg bruger SmartKids uparfumerede vådservietter i økologisk bambus når jeg kan finde dem (Jeg mener Netto har dem indimellem).

Fakta's "Baby O" vandt sidst tænk og Test sammenlignede...

Jeg bruger kun vådservietter i pusletasken. Herhjemme bruger jeg engangs skumvaskeklude klippet i 4 stykker og vand fra vandhanen. 

Vi fik at vide på hospitalet at det mest hygiejniske og det sundeste for babyen var at bruge skumvaskeklude, gøre dem våde i en balje vand, vride dem og bruge en til at tørre med, og derefter smide den ud og tage en frisk, så man ikke dypper den beskidte i baljen igen.

jeg bruger også kun vådservietter og ellers skumvaskeklude derhjemme og jeg laver det samme tricks med at klippe dem over i 4;-)det er en god måde at spare lidt på.

med hensyn til vådservietter der bruger jeg neutral, eller budget fra bilka;-)

knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Skouboe

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg fik det samme at vide, da jeg var indlagt med Laura. De fleste steder vi er, bruger vi også vand fra hanen, men vi har nu alligevel altid en pakke i pusletasken

Lige præcis - man lærer efterhånden af sine fejl...

Jeg lærte at have vådservietter i pusletasken, da jeg var nødt til at skifte Freja under en gadelygte på en regnvåd landevej kl 10 om aftenen.

Jeg lærte at et pusleunderlag var en nødvendighed, da Helsingør-Helsingborg færgen ikke har noget puslerum eller faciliteter så jeg måtte stå mellem 2 håndvaske og skifte hende - hun lå ikke specielt godt.

Jeg lærte at have 2 sæt tøj med i pusletasken, da hun lavede en "helt-om-nakken-og-ud-af-begge-ben" ble hos min stedfars søster en dag. Vi måtte bade hende i håndvasken. Da hun så endelig var blevet fin og ren igen og havde fået rent tøj på, gik der max 15 minutter, så gylpede hun en kæmpe skylle ud over sig selv og mig... Jeg måtte sidde med hende i et tæppe i 1 time, mens vi tørrede hendes tøj - vaske det havde vi ikke tid til, så hun lugtede pænt meget af gylp på turen hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.