Baagøe skriver:
Nemlig. Jeg fik det samme at vide, da jeg var indlagt med Laura. De fleste steder vi er, bruger vi også vand fra hanen, men vi har nu alligevel altid en pakke i pusletasken
Lige præcis - man lærer efterhånden af sine fejl...
Jeg lærte at have vådservietter i pusletasken, da jeg var nødt til at skifte Freja under en gadelygte på en regnvåd landevej kl 10 om aftenen.
Jeg lærte at et pusleunderlag var en nødvendighed, da Helsingør-Helsingborg færgen ikke har noget puslerum eller faciliteter så jeg måtte stå mellem 2 håndvaske og skifte hende - hun lå ikke specielt godt.
Jeg lærte at have 2 sæt tøj med i pusletasken, da hun lavede en "helt-om-nakken-og-ud-af-begge-ben" ble hos min stedfars søster en dag. Vi måtte bade hende i håndvasken. Da hun så endelig var blevet fin og ren igen og havde fået rent tøj på, gik der max 15 minutter, så gylpede hun en kæmpe skylle ud over sig selv og mig... Jeg måtte sidde med hende i et tæppe i 1 time, mens vi tørrede hendes tøj - vaske det havde vi ikke tid til, så hun lugtede pænt meget af gylp på turen hjem...
Anmeld