vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Mussen2

Renée88 skriver:

Jeg bruger neutrals... Køber et ordentligt lager hjem når de er på tilbud til 20kr pakken.. der er 63 stk i...

....mange er imod det, MEN.. Jeg bruger KUN vådservietter til rumpen, og Nicolai har ALDRIG rød numse eller irriteret hud.. Det har han derimod hvis vi bruger engangsklude(også de allerblødeste til babynumser).

Resten af kroppen blir han selvfølgelig vasket med en alm. dejlig blød vaskeklud..

Jeg oplevede det samme,at min datter fik rød numse af skumvaskekludene. Sp sagde de var for hårde for numsen, hun anbefalede frotte vaskeklud, som jeg ikke kunne overkue med 12 lorte bleer i døgnet det første lange stykke tid

Vådservietterne har fungeret perfekt her og ingen rød numse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

mariamiss6

LauraLW skriver:

Hvilke vådservietter har I god erfaring med?

Vi har indtil videre prøvet lidt forskelligt, både hvad vi lige har fundet på tilbud og fået af prøvepakker etc, men er endnu ikke helt klar på hvilke der er de bedste.

Så hvilke vil i anbefale? - både i forhold til pris, anvendelighed og babys velvære.

Laura

jeg ved ikke hvad de indeholder af gode og dårlige sager....

men 'pusletid' fra fakta bruger jeg altid.... De koster ca. 15 kroner, der er et plastik låg på til genluk, og de er rimeligt tykke, og bløde.....

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

Skouboe skriver:

Jeg bruger SmartKids uparfumerede vådservietter i økologisk bambus når jeg kan finde dem (Jeg mener Netto har dem indimellem).

Fakta's "Baby O" vandt sidst tænk og Test sammenlignede...

Jeg bruger kun vådservietter i pusletasken. Herhjemme bruger jeg engangs skumvaskeklude klippet i 4 stykker og vand fra vandhanen. 

Vi fik at vide på hospitalet at det mest hygiejniske og det sundeste for babyen var at bruge skumvaskeklude, gøre dem våde i en balje vand, vride dem og bruge en til at tørre med, og derefter smide den ud og tage en frisk, så man ikke dypper den beskidte i baljen igen.

Nemlig. Jeg fik det samme at vide, da jeg var indlagt med Laura. De fleste steder vi er, bruger vi også vand fra hanen, men vi har nu alligevel altid en pakke i pusletasken

Anmeld

19. april 2010

dorthemus

Jeg er blevet anbefalet Änglamarks økologiske Baby Pads (store vatrondeller) til de første måneder når babys hud er ny og sensibel....så dem har jeg købt nogle pakker af.

Vådservietter vil jeg kun bruge når der ikke er vand i umiddelbar nærhed.

Anmeld

19. april 2010

Marco2

Jeg brugte slet ikke vådservietter, da der er rigtig meget kemi i dem.

Købte rigtig bløde skumvaskeklude eller vatrondeller til starten. Når jeg skulle ud tog jeg bare en pose, puttede lidt vand i sammen med skumklude jeg havde klippet i mindre stykker. Det fungerede fint.

AG

Anmeld

19. april 2010

MorTilGustav

jeg havde også planer om kun at bruge skumklude og vand, men synes altså vådservietter er meget nemmere at håndtere.. det er bare nemmere at få styr på "sagerne" med en serviet end skumkluden der ligesom er lidt mere livlig i hånden. desuden har jeg grimme udslæt på hænderne efter al den tid man har dem i vand så vil gerne spare så meget som muligt på vandet pt  av av

Anmeld

19. april 2010

<3

Engangsvaskeklude er bedst med bare vand eller lidt (Derma/zenba/neutral/greenkids) sæbe. Ellers bruger vi Greenkids vådservietter fra ALDI, der er svanemærkede mm hvor der er mener jeg ca 100stk til 15kr... ALDI har i det hele taget hele Greenkids serien der er ordentligt mærket.

Anmeld

19. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

LauraLW skriver:

Hvilke vådservietter har I god erfaring med?

Vi har indtil videre prøvet lidt forskelligt, både hvad vi lige har fundet på tilbud og fået af prøvepakker etc, men er endnu ikke helt klar på hvilke der er de bedste.

Så hvilke vil i anbefale? - både i forhold til pris, anvendelighed og babys velvære.

Laura

Jeg er gået over til kun at bruge Neutral's .. De er super og får min godkendelse

Anmeld

19. april 2010

Lærke90

Jeg bruger gogt nok lidt forskelligt, bare de har alle de gode mærker

Jeg bruger dem når vi er ude, men også når den bette har afføring, da jeg ellers ikke synes at jeg kan  få den gule farve helt væk. derefter bruger jeg skumklude med vand - som også er det jeg bruger i det daglige når hun bare har tisset

Anmeld

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg bruger kun ting uden parfume, parabener, farvestoffer og andet skidt til min datter, så vi bruger Neutral, Änglamark og nogle økologiske som jeg ikke kan huske mærket på (vi har kun købt dem engang imellem, da de er en hel del dyrere og kun kan købes i specialbutikker).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.