vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.502 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. april 2010

LauraLW

Hvilke vådservietter har I god erfaring med?

Vi har indtil videre prøvet lidt forskelligt, både hvad vi lige har fundet på tilbud og fået af prøvepakker etc, men er endnu ikke helt klar på hvilke der er de bedste.

Så hvilke vil i anbefale? - både i forhold til pris, anvendelighed og babys velvære.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Mussen2

Landlords fra Rema 1000 -billige, bløde og GODE

mener der er 100 i en pakke til omkring 12 kr

Anmeld

19. april 2010

Maria.

Jeg er mest til de økologiske, men det er nok fordi de ikke dufter af noget.. Kan ikke have dem der dufter helt vildt..

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

bruger neutral eller dem fra libero...men vil da prøve dem fra rema1000 hvis de er uden parfume.

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

Budget fra Bilka Der er 80 i en pakke til 9 kr..

De bærer desuden mærker fra både Astma og Allergiforbundet og Svanemærket...

K.h. Linda

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

nutche skriver:

bruger neutral eller dem fra libero...men vil da prøve dem fra rema1000 hvis de er uden parfume.

Dem fra Rema 1000 er udemærket, men jeg synes bare de stinker så kunstigt af parfume, selvom der står de er parfumefri

Anmeld

19. april 2010

Skouboe

Jeg bruger SmartKids uparfumerede vådservietter i økologisk bambus når jeg kan finde dem (Jeg mener Netto har dem indimellem).

Fakta's "Baby O" vandt sidst tænk og Test sammenlignede...

Jeg bruger kun vådservietter i pusletasken. Herhjemme bruger jeg engangs skumvaskeklude klippet i 4 stykker og vand fra vandhanen. 

Vi fik at vide på hospitalet at det mest hygiejniske og det sundeste for babyen var at bruge skumvaskeklude, gøre dem våde i en balje vand, vride dem og bruge en til at tørre med, og derefter smide den ud og tage en frisk, så man ikke dypper den beskidte i baljen igen.

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

<p> Hvilke vådservietter har I god erfaring med?</p><p> Vi har indtil videre prøvet lidt forskelligt, både hvad vi lige har fundet på tilbud og fået af prøvepakker etc, men er endnu ikke helt klar på hvilke der er de bedste.</p><p> Så hvilke vil i anbefale? - både i forhold til pris, anvendelighed og babys velvære.</p><p> Laura</p>

Hvis jeg en enkelt gang stod i vildmarken uden klud og vand ville jeg bruge dermas... Ellers rør jeg ikke vådservietter

Anmeld

19. april 2010

Miss Tina

Her er det de gule fra Aldi der bliver brugt, sys at de holder fugten igemmen hele pakken. Har prøvet en del andre, men er altid faldet tilbage til Aldi.

Anmeld

19. april 2010

Halbschön

LauraLW skriver:

Hvilke vådservietter har I god erfaring med?

Vi har indtil videre prøvet lidt forskelligt, både hvad vi lige har fundet på tilbud og fået af prøvepakker etc, men er endnu ikke helt klar på hvilke der er de bedste.

Så hvilke vil i anbefale? - både i forhold til pris, anvendelighed og babys velvære.

Laura

Jeg bruger neutrals... Køber et ordentligt lager hjem når de er på tilbud til 20kr pakken.. der er 63 stk i...

....mange er imod det, MEN.. Jeg bruger KUN vådservietter til rumpen, og Nicolai har ALDRIG rød numse eller irriteret hud.. Det har han derimod hvis vi bruger engangsklude(også de allerblødeste til babynumser).

Resten af kroppen blir han selvfølgelig vasket med en alm. dejlig blød vaskeklud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.