33 dage tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Maria.

SabrinaJuulOlsen skriver:

Slet ikke den eneste der har det hårdt!!!

36+0

3 UGER ENDNU! OG KUN 3 UGER!

Held og lykke..

Nøøøj hvor har vi det hårdt! hehe.. Vi klarer det nok, men det er ret så tavligt at man skal igennem dette for at få et barn!

Held og lykke og god fødsel!

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

tb

Her tæller vi os dage, selvom jeg gar lidt længere tid tilbage end jer  men har en datter på snart 9 år som snart ikke kan vente længere  hun har et målebånd til at hænge på hendes værelse hvor der troligt bliver klippet af hver dag.. 61 dage tilbage i dag, men må for min skyld gerne være en 2-3 uger før  har en pæn stor pige i mavsen.. hehe..

kh tina

Anmeld

20. april 2010

Maria.

tb skriver:

Her tæller vi os dage, selvom jeg gar lidt længere tid tilbage end jer  men har en datter på snart 9 år som snart ikke kan vente længere  hun har et målebånd til at hænge på hendes værelse hvor der troligt bliver klippet af hver dag.. 61 dage tilbage i dag, men må for min skyld gerne være en 2-3 uger før  har en pæn stor pige i mavsen.. hehe..

kh tina

Ja, det kan jeg forestille mig.. Min søn er også lidt utålmodig.. MEn nu har vi jo også gået i 8 måneder og sgat at man skal være storebror og drengen er kun 3 år.. Hmm.. Måske ikke så smart!

Kram!

Anmeld

20. april 2010

tb

Maria. skriver:

Ja, det kan jeg forestille mig.. Min søn er også lidt utålmodig.. MEn nu har vi jo også gået i 8 måneder og sgat at man skal være storebror og drengen er kun 3 år.. Hmm.. Måske ikke så smart!

Kram!

hehe nej  jeg havde ellers regnet med siden min datter var så stor at det kunne hun nok holde ud, den lange ventetid, men nej nej  men det er jo en god ting, hun glæder sig jo bare lige så meget som vi andre..

Anmeld

20. april 2010

Maria.

tb skriver:

hehe nej  jeg havde ellers regnet med siden min datter var så stor at det kunne hun nok holde ud, den lange ventetid, men nej nej  men det er jo en god ting, hun glæder sig jo bare lige så meget som vi andre..

Dejligt.. Held og lykke med det hele..

Anmeld

20. april 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg hører dig  Og jeg har det på samme måde...GLÆDER MIG!!!!

P.s. JEG går heller IKKE over tid!!!!

Det gør jeg heldigvis heller ikke, og har endda fået af vide at Malou ser dagens lys to uger før termin Så ja jeg tæller også.... Med 40 dage tilbage

Anmeld

20. april 2010

Maria.

Zette skriver:

Det gør jeg heldigvis heller ikke, og har endda fået af vide at Malou ser dagens lys to uger før termin Så ja jeg tæller også.... Med 40 dage tilbage

SNYYYYYD!

Anmeld

20. april 2010

smokin

Maria. skriver:

SNYYYYYD!

der er ikke noget der er snyd i denne verden - nogle er bare heldigere end andre.... men men men.... kn jo være min fødsel ikke bliver spor sjov, nu jeg ikke når at blive helt moden....

Anmeld

20. april 2010

Maria.

Zette skriver:

der er ikke noget der er snyd i denne verden - nogle er bare heldigere end andre.... men men men.... kn jo være min fødsel ikke bliver spor sjov, nu jeg ikke når at blive helt moden....

ja, det kan være rigtigt.. Det var nu også bare mest i sjov..

Men min Malou kommer til verden før din Malou.. hehe..

Har du fået solgt alle vapserne?

Anmeld

20. april 2010

smokin

Maria. skriver:

ja, det kan være rigtigt.. Det var nu også bare mest i sjov..

Men min Malou kommer til verden før din Malou.. hehe..

Har du fået solgt alle vapserne?

mangler 2 endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.