33 dage tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Maria.

...Ja, så er der kun 33 dage tilbage.. (Med mindre jeg går 14 dage over tid.. HVILKET JEG IKKE GØR!!!)  Er det kun mig der er begyndt at tælle i dage i stedet for uger?

Jeg synes godt nok min krop er ved at være lidt træt af at være gravid! Jeg sover dårligt om natten, ken kun ligge på siderne, da alle mine organer ellers bliver mast af baby!! Jeg har ondt i ryggen, lænden og skambenet! Kan ikke stå op for længe uden at blive helt træt, og kan ikke sidde ned for længe, da jeg får ondt u ryggen!! ØV.. For at det ikke skal være løgn var jeg ved lægen i dag for at få checket min urin, og der var blod i, så den skulle dyrkes, og jeg skal ringe derop og have svar i morgen, da det kan være en mulig blærebetændelse.. Det orker jeg virkelig ikke.. Hmm.. Skulle bare lige have lidt luft!

Glæder mig helt vildt til hun kommer til verden!

Er det kun mig der har det hårdt!?

Kram Maria 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

dorthemus

Jeg hører dig  Og jeg har det på samme måde...GLÆDER MIG!!!!

P.s. JEG går heller IKKE over tid!!!!

Anmeld

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Jeg hører dig  Og jeg har det på samme måde...GLÆDER MIG!!!!

P.s. JEG går heller IKKE over tid!!!!

haha.. Nej det gør vi i hvert fald ikke!! Jeg er bare SÅ træt! Hun må faktisk gerne komme 2 uger før for min skyld..

Var lige inde og kigge.. Hvor er værelset blevet fint!

Anmeld

19. april 2010

mek-83

Ja du er bestemt ikke den eneste

Jeg har i dag 16 dage til termin og kan godt afslørre at han heller end gerne måtte komme før tid, for synes godt nok det holder hårdt efterhånden

Sider op og sover fordi jeg har så meget halsbrand og har bare virkelig dage hvor det hele bare er noget øv, har dog haft nogle meget stærke smerter i lænden som umiddalbart er lidt veer men de går hele tiden i sig selv igen, øv øv.

Så ja jeg går heller ikke over tid

Maria 37+5

Anmeld

19. april 2010

dorthemus

TAK  Jeg går også bare nu og venter...skal dog lige have pakket tasken først så er jeg klar.

Min ryg er også øm nu og får ondt i bækkenet når jeg går hurtigt, så jeg er også ret besværet nu.

Er SÅÅÅ spændt på hvordan hun ser ud og hvordan fødslen blir...er heldigvis startet til Gravid I Vand og til fødselsforberedelse inde på Riget så meget af min nervøsitet er væk. Nu er jeg bare spændt på hvordan det føles og hvordan det går i gang.

Anmeld

19. april 2010

Maria.

mek-83 skriver:

Ja du er bestemt ikke den eneste

Jeg har i dag 16 dage til termin og kan godt afslørre at han heller end gerne måtte komme før tid, for synes godt nok det holder hårdt efterhånden

Sider op og sover fordi jeg har så meget halsbrand og har bare virkelig dage hvor det hele bare er noget øv, har dog haft nogle meget stærke smerter i lænden som umiddalbart er lidt veer men de går hele tiden i sig selv igen, øv øv.

Så ja jeg går heller ikke over tid

Maria 37+5

Nej du gør da ikke..

Jeg har heldigvis ikke så meget halsbrand mere (indtil videre ), men øv hvor er det træls at man ikke kan sove ordentligt! Det bliver skønt når man kan sove på maven igen!

Kram..

Anmeld

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

TAK  Jeg går også bare nu og venter...skal dog lige have pakket tasken først så er jeg klar.

Min ryg er også øm nu og får ondt i bækkenet når jeg går hurtigt, så jeg er også ret besværet nu.

Er SÅÅÅ spændt på hvordan hun ser ud og hvordan fødslen blir...er heldigvis startet til Gravid I Vand og til fødselsforberedelse inde på Riget så meget af min nervøsitet er væk. Nu er jeg bare spændt på hvordan det føles og hvordan det går i gang.

Jeg har heller ikke pakket tasken endnu.. Tror jeg pakker den  når jeg når uge 37+0.. Tror det er meget passende.. (Nu når hun kommer 2 uger før.. hehe)

Værelset er også klart, og ja det bliver vildt spændende at se hvordan de kommer til at se ud..

Jeg har ikke gået til noget denne gang.. Ville gerne have gået til Yoga, men fik problemer med bækkenet, så blev henvist til fysioterapeut i stedet..

Hva har du af ønsker til fødsel? Jeg overvejer at føde i vand, det ville jeg så gerne sidst, men fordi han skulle have en elektrode på hovedet så de kunne holde øje med ham, var det ikke muligt..

Anmeld

19. april 2010

mek-83

Hehe ja det bliver skønt for mit vedkommende bare at kunne ligge ned

Men nej der er da ingen af os der går over tiden, det  vi fingre for

Håber for dig at der ikke går mange uger før det går i gang

Anmeld

19. april 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Jeg har heller ikke pakket tasken endnu.. Tror jeg pakker den  når jeg når uge 37+0.. Tror det er meget passende.. (Nu når hun kommer 2 uger før.. hehe)

Værelset er også klart, og ja det bliver vildt spændende at se hvordan de kommer til at se ud..

Jeg har ikke gået til noget denne gang.. Ville gerne have gået til Yoga, men fik problemer med bækkenet, så blev henvist til fysioterapeut i stedet..

Hva har du af ønsker til fødsel? Jeg overvejer at føde i vand, det ville jeg så gerne sidst, men fordi han skulle have en elektrode på hovedet så de kunne holde øje med ham, var det ikke muligt..

Jeg vil også gerne i vand..måske ikke hele tiden. Nu får vi se....vil gerne undgå epiduralen, hvis jeg kan. Tænker at jeg vil have mest kontrol over min krop som det er muligt i de situation 

Og så håber jeg, at jeg ikke går i panik og glemmer de vejrtrækningsøvelser jeg har lært

Anmeld

19. april 2010

Maria.

mek-83 skriver:

Hehe ja det bliver skønt for mit vedkommende bare at kunne ligge ned

Men nej der er da ingen af os der går over tiden, det  vi fingre for

Håber for dig at der ikke går mange uger før det går i gang

Jeg krydser også fingrer!

Du må ha' en rigtig god fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.