33 dage tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Jeg vil også gerne i vand..måske ikke hele tiden. Nu får vi se....vil gerne undgå epiduralen, hvis jeg kan. Tænker at jeg vil have mest kontrol over min krop som det er muligt i de situation 

Og så håber jeg, at jeg ikke går i panik og glemmer de vejrtrækningsøvelser jeg har lært

Jeg håber heller ikke jeg behøver noget smertestillende! Sidst fik jeg lattergas, akupunktur og epidural-blokade! Men der lå jeg også i 17 timer! Håber det går noget hurtigere denne gang!

Forresten hvor er jeg bare flov over jeg glemte vores aftale på cafe bing.. Har i aftalt noget andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Jeg håber heller ikke jeg behøver noget smertestillende! Sidst fik jeg lattergas, akupunktur og epidural-blokade! Men der lå jeg også i 17 timer! Håber det går noget hurtigere denne gang!

Forresten hvor er jeg bare flov over jeg glemte vores aftale på cafe bing.. Har i aftalt noget andet?

Ja det var rigtig ærgeligt, at du ikke kom for det var rigtig hyggeligt...vi har ikke aftalt noget igen, men jeg er da frisk

Anmeld

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja det var rigtig ærgeligt, at du ikke kom for det var rigtig hyggeligt...vi har ikke aftalt noget igen, men jeg er da frisk

Ja, det var rigtig ærgeligt.. Kunne ellers godt have tænkt mig at møde jer..

Anmeld

19. april 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, det var rigtig ærgeligt.. Kunne ellers godt have tænkt mig at møde jer..

Vi kan jo altid sætte et nyt møde op...hvis du husker at skrive det i kalenderen

Anmeld

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Vi kan jo altid sætte et nyt møde op...hvis du husker at skrive det i kalenderen

haha.. det værste var at jeg HAVDE skrevet det i kalenderen.. Glemte så bare at kigge i den!  Hmm..

Anmeld

19. april 2010

dorthemus

Maria. skriver:

haha.. det værste var at jeg HAVDE skrevet det i kalenderen.. Glemte så bare at kigge i den!  Hmm..

ALLE mine aftaler står i min telefon og vises på skærmen PÅ DAGEN...ellers glemmer jeg også alt

Anmeld

19. april 2010

Maria.

dorthemus skriver:

ALLE mine aftaler står i min telefon og vises på skærmen PÅ DAGEN...ellers glemmer jeg også alt

Ja, det kunne være man skulle prøve det!

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

Jeg har 24 dage tilbage idag, og jeg må indrømme at tiden så småt begynder og blive laaang... Jeg har indtil nu ikke følt den der utålmodighed, men det begynder og komme snigende nu!

~~M.Nielsen~~ 36+4

Anmeld

19. april 2010

Sabsy

Maria. skriver:

...Ja, så er der kun 33 dage tilbage.. (Med mindre jeg går 14 dage over tid.. HVILKET JEG IKKE GØR!!!)  Er det kun mig der er begyndt at tælle i dage i stedet for uger?

Jeg synes godt nok min krop er ved at være lidt træt af at være gravid! Jeg sover dårligt om natten, ken kun ligge på siderne, da alle mine organer ellers bliver mast af baby!! Jeg har ondt i ryggen, lænden og skambenet! Kan ikke stå op for længe uden at blive helt træt, og kan ikke sidde ned for længe, da jeg får ondt u ryggen!! ØV.. For at det ikke skal være løgn var jeg ved lægen i dag for at få checket min urin, og der var blod i, så den skulle dyrkes, og jeg skal ringe derop og have svar i morgen, da det kan være en mulig blærebetændelse.. Det orker jeg virkelig ikke.. Hmm.. Skulle bare lige have lidt luft!

Glæder mig helt vildt til hun kommer til verden!

Er det kun mig der har det hårdt!?

Kram Maria 35+2

Slet ikke den eneste der har det hårdt!!!

36+0

3 UGER ENDNU! OG KUN 3 UGER!

Held og lykke..

Anmeld

20. april 2010

Maria.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har 24 dage tilbage idag, og jeg må indrømme at tiden så småt begynder og blive laaang... Jeg har indtil nu ikke følt den der utålmodighed, men det begynder og komme snigende nu!

~~M.Nielsen~~ 36+4

JA! Utålmodighed.. Hmm.. Tror måske det er fordi man i starten forholder sig meget til termins-datoen, og jo tættere man kommer på målet føler man at man ikke rigtig har styr på det, hvilket man jo heller ikke har! Baby kommer når den kommer!

Men ja.. ventetiden er lang lige nu synes jeg!

Kram fra Maria - Nu kun 32 dage tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.