Fire uger gammel - billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

otlitrom

Majastina skriver:

Næææh et nyt ansigt velkommen til og tak for de søde ord. jeg kan forstå at du/I kæmper en velkendt kamp.. Det er jeg ked af at høre. Du må meget gerne fortælle din historie, som jeg vist ikke kender, men meget gerne vil høre, hvis du har lyst til at fortælle den.

Ja, jeg har sneget mig ind ad bagdøren Og nu har jeg været fræk at lave et "Kend Kitty"-indlæg, så I ved lidt om, hvem jeg er. For ja, selvfølgelig vil jeg fortælle min historie.. I deler, og det vil jeg også gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Bayze

Majastina skriver:

Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark

Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme

Eej, Camilla altså, hun er bare fuldstændig bedårende smuk, det er hun altså. Og så er hun lidt sjov som hun har det med pludselg at falde helt og aldeles omkuld af udmattelse - ha ha, SÅ nuttet

Nu er det vist anden gang jeg har fået sneget mig herind på Navlestrengen, hvor "jeg jo ikke hører til". Men jeg er altså nødt til at stikke min snude ind kortvarigt, når du nu vælger kun at ligge billederne af prinsessen ud her

Kh Tina

Anmeld

20. april 2010

sarahb

Majastina skriver:

Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark

Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme

hvor er det bare nogle dejlige billeder..
OG JA hvor går det bare stærkt... Elsker dit ansigts udtryk, man kan bare se det er fyldt med KÆRLIGHED

Anmeld

20. april 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

Eej, Camilla altså, hun er bare fuldstændig bedårende smuk, det er hun altså. Og så er hun lidt sjov som hun har det med pludselg at falde helt og aldeles omkuld af udmattelse - ha ha, SÅ nuttet

Nu er det vist anden gang jeg har fået sneget mig herind på Navlestrengen, hvor "jeg jo ikke hører til". Men jeg er altså nødt til at stikke min snude ind kortvarigt, når du nu vælger kun at ligge billederne af prinsessen ud her

Kh Tina

Stik du endelig snuden ind her, du er mere end velkommen

Anmeld

20. april 2010

lion

Hej Camilla.

Hvor er hun bare skøn på de billeder.

Ja tiden går alt alt for hurtig nogen gange

Anmeld

20. april 2010

Karo

Majastina skriver:

Hvor er hun dog bare sød og fin

Dejligt at hun har taget så meget på, på så kort tid.

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

Hvor er det bare fantastiske billeder og hvor er hun smuk!!! Det går bare så hurtigt altså!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.