Majastina skriver:
Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger
Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint
Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark 
Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme 
Eej, Camilla altså, hun er bare fuldstændig bedårende smuk, det er hun altså. Og så er hun lidt sjov som hun har det med pludselg at falde helt og aldeles omkuld af udmattelse - ha ha, SÅ nuttet
Nu er det vist anden gang jeg har fået sneget mig herind på Navlestrengen, hvor "jeg jo ikke hører til". Men jeg er altså nødt til at stikke min snude ind kortvarigt, når du nu vælger kun at ligge billederne af prinsessen ud her
Kh Tina
Anmeld